راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

طراحی وب سایت خبری | طراحی پورتال خبری

به مطلب زیر درباره طراحی سایت خبری توجه فرمایید.

طراحی سایت خبری


مهم نیست صاحب نشریه یا روزنامه ای با سابقه کهن هستید یا نشریه ای تازه کار دارید، با طراحی سایت خبری و یا با طراحی پورتال خبری و رعایت ریزه کاری هایی که هانی  تک به شما می گوید، به راحتی می توانید جزء اولین انتخاب های کاربران در دنیای نشر و خبر باشید.

اگر به نحوی با خبر سر و کار داشته باشید به خوبی میدانید بیشترین چیزی که مردم هر روز به دنبال آن هستند خبرهای جدید در انواع سایت های خبر گزاری است. از طرف دیگر به لطف پیشرفت فناوری های نوین، شاهد گسترش طیف اخبار مختلف هستیم و شما در هر زمینه ای که علاقه داشته باشید به راحتی می توانید صاحب یک سایت خبری شوید و به راحتی یک پورتال خبر گزاری را مدیریت نمایید و از آن درآمد زایی کنید .

این روزها , روزنامه ها و اخبارِ کاغذی نقششان کم رنگ شده؛ چرا که عموم مردم با تایپ چند کلمه به جدیدترین اخبار روز و مورد علاقه یشان دسترسی دارند. این امر به معنی حضور خبرگزاری ها و صاحبان خبر در فضای مجازی واینترنت است . لازمه این کار طراحی سایت خبری است. با این حساب برای اینکه بدانید در طراحی سایت حرفه ای خبری چه نکات کلیدی را باید رعایت کنید با ما همراه باشید.


طراحی سایت خبری

داشتن سایت خبری چه مزیت هایی برای بنگاه های خبری دارد؟

در حرفه خبر وخبررسانی، طراحی سایت خبر گزاری و یا طراحی پرتال خبری نقشی کلیدی دارد، چرا که سایت های خبری از پر بازدیدترین سایت های اینترنتی هستند. با توجه به حجم بالای کاربران اینترنتی و اهمیتی که امر خبر و اطلاع رسانی دارد به خوبی می توانید درک کنید طراحی وب سایت خبری که مطالب مفید و عالی در آن گنجانده شده  باشد؛ تا چه اندازه می تواند به کسب و کار خبریتان رونق بدهد و تا چه اندازه می توانید از این پایگاه خبری خود درآمد زایی داشته باشد . برای روشن تر شدن میزان درآمد زایی که یک پایگاه خبری بالقوه می تواند داشته باشد , آماری را با شما در میان میگذارم :

سایت های خبری که در حال حاضر دارای رتبه الکسای بین 100 تا 200 در ایران هستند , به طور میانگین 25 میلیون تومان در ماه فقط از پذیرفتن تبلیغات در سایت خود درآمد کسب می کنند .

خودتان حساب کنید که با طراحی پورتال خبری یک پایگاه های خبری که دارای رتبه الکسای بهتری می باشد تا چه حد می تواند در ماه درآمد زایی داشته باشند ؟


طراحی وب سایت خبری و درآمد زایی

طراحی وب سایت خبر ی برای چه کسانی مفید است ؟

طراحی سایت خبری برای پایگاه های خبری امری ضروری است. تمامی کسانی که با مطبوعات، روزنامه ها و نشریه ها سروکار دارند پایگاه خبری محسوب می شوند. پس باید برای بهتر دیده شدن، طراحی پورتال خبری در دستور کار آنها باشد.

مهم نیست صاحب نشریه یا روزنامه ای با سابقه کهن هستید یا نشریه ای تازه کار دارید، با طراحی وب سایت خبری و رعایت ریزه کاری هایی که متخصصان این امر به شما می  گویند، به راحتی می توانید جزء اولین انتخاب های کاربران در دنیای خبر باشید. با این حساب اگر از قدیمی های روزنامه و نشریه هستید می توانید پر قدرت تر از قبل توان خودتان را به رخ رقباتان بکشید؛ اگر هم از تازه کاران این حرفه هستید، به راحتی می توانید سری در میان سرهای نشر و خبر در بیاورید و خودی به دیگران نشان دهید.

نکاتی که باید در طراحی سایت خبری در نظر بگیرید

نحوه قرار گرفتن اخبار در طراحی وب سایت خبری بسیار مهم است، به این مفهوم که کاربر به محض وارد شدن بتواند با صرف کمترین زمانِ ممکن خبر مورد نظرش را بیاید. نکته دیگری که در طراحی سایت خبری باید رعایت شود، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. در نظر بگیرید طراحی سایت خبر گزاری شما بسیار عالی صورت گرفته باشد و بهترین مطالب را در سایت خود قرار دهید اما در جستجوی کاربران، سایت شما به چشم نیاید، به همین راحتی تمام زحمات شما و تیمتان به هدر می رود در این موقع مطالب وب سایت خبری شما اصلا ارزشی نخواهد داشت . برای این که گرفتار چنین حالتی نشوید طراحی سایت خبری خود را به یک تیم با تجربه که حداقل در سیاه کاری خود چندین پورتال و سایت خبری طراحی و تولید نموده اند بسپارید؛ زیرا این متخصصان در حوزه طراحی پورتال خبری با در نظر گرفتن انواع روش های مناسب نشر و انتشار خبر  و همچنین با بالا بردن ترافیک وب سایت موفقیت پایگاه خبری شما را در اینترنت تضمین می کنند . با توجه به افزایش روز افزون کاربران در استفاده از موبایل و تبلت، امکان بارگذاری وب سایت خبری شما در تلفن های هوشمند نیز باعث می شود سایت خبری شما یک سر و گردن بالاتر از رقبا باشد.


نکات مهم در طراحی سایت خبری

چرا هانی تک را برای طراحی سایت خبری خود انتخاب کنیم ؟

 

در کنار تمام مواردی که در بالا ذکر کردیم، هنوز نکات فنی و ریزه کاری هایی برای طراحی وب سایت خبری .هست که تحقق این مهم به دست متخصصان این حوزه امکان پذیر خواهد بود. هانی تک با انجام پروژه های متعدد در این حیطه این افتخار را دارد که هم اکنون چندین سایت موفق خبری در وب فارسی را مدیریت و راهبری می نماید . شما می توانید موارد دیگری که در زیر برای شما لیست نموده ایم به همراه ده ها نکته دیگر را از متخصصین هانی تک بخواهید.

  •  طراحی کاملا واکنشگرا
  •  طراحی مراحل ممیزی یک خبر
  •  ارائه راه کار های مختلف انتشار خبر
  •  ارائه خبرها در قالب های گوناگون گرافیکی
  •  ارائه اپلیکیشن موبایل به همراه سایت خبری
  •  تمهیدات امنیتی برای حفظ مالکیت معنوی صاحب خبر
  •  بهینه سازی سایت و ارائه خدمات سئو برای موتورهای جستجو
  •  پشتیبانی سایت طراحی شده به مدت 1 سال به صورت کاملا رایگان
  •  انتشار خبر در رسانه های اجتماعی به جهت افزایش ترافیک وب سایت
  •  ایجاد نکاتی برای امنیت سایت به جهت جلوگیری از انواع هک و نفوذ به وب سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.