راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

کانفیگ میکروتیک

دوره آموزش میکروتیک

اتصال به روتر بورد

برای کانفیگ روتر میکروتیک 6 روش وجود دارد .

  1. اتصال از طریق پورت کنسول : این نوع اتصال در همه ی روتر بوردها پشتیبانی نمی شود ( معمولا روتر بورد های SOHO و یا وایرلس های خارجی پورت کنسول ندارند ) . در ضمن کابل کنسول در روتر برد های میکروتیک کانفیگ میکروتیک متفاوت است در بعضی یک سر RJ45 و یک سر D-SUB 9 pin female (کابل " رول اور " دقیقا مشابه کابل کنسول Cisco ) و در بعضی دیگر به صورت دو سر D-SUB 9 pin female می باشد.کانفیگ میکروتیک با این روش  ، شما به محیط CLI  جهت کانفیگ روتر میکروتیک وارد می شود این روش به دلیل نیاز به دسترسی فیزیکی به روتر خیلی مورد استفاده نمی باشد کانفیگ میکروتیک ولی امکاناتی مثل بررسی بوت و دیباگینگ سخت افزاری فقط از طریق کنسول امکان پذیر است . در ضمن اگر هنوز روی روتر IP ندارید میتوانید برای کانفیگ از کنسول استفاده کنید کانفیگ میکروتیک . بادریت اتصال ۱۱۵۲۰۰ و به صورت ۸ بیتی , با یک stop bit و بدون parity می باشد . برای اتصال با پورت کنسول کانفیگ میکروتیک می توانید از نرم افزار های ترمینال استفاده کنید معروف ترین این نرم افزار ها Putty و securecrt می باشند . کانفیگ میکروتیک
ادامه مطلب ...

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت

اگر وارد این صفحه شده اید ، احتمالا به دنبال یک شرکت برای طراحی سایت کسب و کارتان به صورت حرفه ای می باشید ، به شما پیشنهاد می کنم قبل از تصمیم گیری حتما این مقاله را مطالعه نمایید . به شما قول می دهم پس از مطالعه این مطلب ، می توانید با خیال راحت قرارداد طراحی وب سایت خود را با شرکت های طراحی سایت امضا کنید و صاحب یک وب سایت حرفه ای شوید .

  ادامه مطلب ...

لامپ ال ای دی

لامپ ال ای دی

مصرف کمتر ، نور بیشتر تکنولوژی در زمینه های مختلف هر روز پیشرفت می کنه ، یکی از این زمینه ها روشنایی که با لامپ های پر مصرف شروع شده بود و بعد از گرون شدنِ پولِ برق به تدریج جای خودشو به لامپ های کم مصرف داد و بعد از اون لامپ های ال ای دی اومدند . لامپ LED و زباله های خطرناک به طور متوسط 5 میلی گرم جیوه تو هر لامپ شمعی کم مصرف وجود دارد که اگه ما لامپ ال ای دی نخوریمش حتما طبیعت کشورمون میخورتش و متاسفانه بعدا میده به بچه هامون 

 

ادامه مطلب ...

چند راه کار ساده برای جذب مخاطب در طراحی سایت

چند راه کار ساده برای جذب مخاطب در طراحی سایت

برای اینکه به یک نتیجه رضایت بخش دست پیدا کنید باید هدف خود و مشتریتان را به وضوح مشخص کنید و بدانید که چه استراتژی برای این کار در نظر گرفته اید ، دانستن از آنچه که قرار است شکل بگیرد حق مسلم شما و مخاطبتان است ، در وهله اول اگر آنچه که قرار است انجام شود به خوبی بیان نشود در انتهای کار هر دو طرف نسبت به هم متوقع می شوند و این اتفاقی است که برای هر دو طرف زیاد پسندیده نمی باشد ، بهتر است که قبل از شروع هر پروژه ی طراحی پورتال سازمانی این سوالات رو از خود بپرسید :

 

ادامه مطلب ...

آیا همه وب سایت ها شبیه هم به نظر می رسند؟

آیا همه وب سایت ها شبیه هم به نظر می رسند؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که سایت حرفه ای را دیده باشید و درست چند روز قبل هم مشابه آن را در جای دیگری مشاهده کرده بودید و این برای شما کمی آزار دهنده است با آنکه محتوا های متفاوتی وجود دارد اما ساختارها شبیه به یکدیگر می باشند !

 

ادامه مطلب ...