راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

سیستم نظرسنجی برای الستیکس و استریسک

به مطلب زیر درباره سیستم نظرسنجی  تلفنی توجه فرمایید.

سیستم نظرسنجی تلفنی


یکی از دغدغه های صاحبان مشاغلی که واحد ارتباط با مشتری به صورت تلفنی دارند , ارتقا سطح کیفیت پاسخ گویی کارمندان با مشتری ها می باشد. سیستم نظرسنجی تلفنی در  سیستم تلفنی های مبتنی بر ویپ ( الستیکس و یا استریسک ) هوشمندانه ترین راهکار خواهد بود .

چرا ماژول نظرسنجی مبتنی بر استریسک ( Asterisk ) ؟

به عنوان مثال شما یک تیم پشتیبانی تلفنی دارید و می خواهید از نحوه برخورد کارمندان خود با مشتری ها که در واقع سرمایه کسب کار شما هستند آگاه باشید . اولین اقدام برای ارتقا کیفیت پاسخ گویی کارمندان شما , تحلیل اطلاعاتی می باشد که از سمت خود مشتریان در اختیار شما گذاشته خواهد شد . در مرحله بعدی اتخاذ تصمیمات مدیریتی بر اساس داده هایی است که در اختیار دارید . سیستم نظرسنجی مبتنی بر الستیکس و یا سیستم نظرسنجی استریسک ابزاری به جهت جمع آوری همان اطلاعاتی است که شما نیاز دارید . معمولا در مراکز پاسخگویی تلفنی از سیستم های Voipp استفاده می شود و یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین آن ها سیستم های مبتی بر استریسک می باشد که شاید در میان آنها الستیکس از همه محبوب تر باشد .

از این رو بر آن شدیم که برای این سیستم تلفنی ( Elastix و Asterisk ) یک ماژول نظرسنجی تلفنی تهیه کنیم . با استفاده از این ماژول بعد از اتمام تماس ، سیستم به صورت خودکار به ماژول نظرسنجی متصل می شود و کاربر یا همان مشتری می تواند به نحوه پاسخگویی اپراتور از طریق صفحه کلید تلفن امتیاز دهی کنید .

امکانات سیستم نظرسنجی الستیکس طراحی شده توسط هانی تک

کنترل پنل تحت وب برای ماژول نظرسنجی

شما به عنوان مدیر سیسنم می توانید از طریق پنل وبی که این ماژول در اختیارتان قرار می دهد وضعیت نظرات را برسی کنید آنها را مقایسه و یا روی نمودار ببنید .

امکان شیفت بندی اپراتورها در سیستم نظرسنجی

یکی از ویژگی های بارز این ماژول امکان شیفت بندی اپراتور ها برای استفاده از یک داخلی است . شما می توانید ساعات کاری هر اپراتور را تعیین کنید تا سیستم نظرات را در آن ساعت برای کاربر واقعی ثبت نمایید .

عدم وابستگی به سیستم صف بندی اپراتورها

شما برای پیاده سازی این ماژول نظرسنجی استریسک احتیاج به صف بندی اپراتورها نخواهید داشت . هر اپراتوری در هر دپارتمانی قابلیت اتصال به این ماژول را خواهد داشت . فقط  کافیست شما نام و کد آن اپراتور را به ماژول معرفی نمایید تا از پس مشتریان شما بعد از اتمام مکالمه به آن اپراتور امتیاز دهند .

قابلیت اتصال ماژول نظرسنجی با ماژول تماس خودکار

ماژول نظرسنجی الستیکس می تواند برای نظرسنجی تلفنی در زمان های دیگر هم کاربرد داشته باشد به عنوان مثال با ترکیب ماژول تماس خودکار و ماژول نظرسنجی می توانیداز هر نوع  عملکردی نظرسنجی تهیه کنید بدین صورت که سیستم به صورت خودکار با مشتری تماس بگیرد و آنها را به نظرسنجی متصل کند . شما هم می توانید نتیجه سیستم نظرسنجی الستیکس را از طریق پنل وب پیگیری کنید .


سیستم نظرسنجی الستیکس

با استفاده از سیستم نظرسنجی الستیکس و یا استریسک می توانید در هر ماه برای بهترین اپراتور تشویق و برای بدترین اپراتور تنبیهی در نظر بگیرید و کارایی سیستم پاسخگویی خود را بالا ببرید.