راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

پشتیبانی وب سایت - خدمات پشتیبانی سایت

چرا نیازمند پشتیبانی وب سایت هستیم؟

این روزها اینترنت در ایران معنای تجاری بیشتری پیدا کرده و کسب و کار های آنلاین زیادی را شاهد هستیم که روز به روز بزرگ تر و موفق تر از قبل عرض اندام می کنند. وب سایت های تجاری برای حضور در رتبه های بالای موفقیت و کسب درآمد بیشتر به سرویس های مختلف و فراوانی نیاز دارند که برخی از آن سرویس ها را میتوان در قالب خدمات پشتیبانی وب سایت معرفی کرد. به این ترتیب تجارت آنلاینی قادر است در چرخه رقابت باقی بماند که از تمامی این خدمات و یا سرویس ها به نحوی شایسته و هوشمندانه, بهترین بهره ها را ار آن خود نماید.

 

ادامه مطلب ...

کنترل پهنای باند در میکروتیک

کنترل پهنای باند در میکروتیک

با وجود محدود بودن و گران بودن پهنای باند ایجاد محدودیت در پهنای باند کنترل پهنای باند در میکروتیک اینترنت کاربران می تواند راه حلی مناسب برای صرفه جویی در هزینه ها باشد و از طرف دیگر این محدودیت می تواند باعث عادلانه تقسیم شدن پهنای باند نیز باشد.

  ادامه مطلب ...

آموزش منگل (mangle) در میکروتیک

در این قسمت از مجموعه آموزش میکروتیک به منگل (mangle) می پردازیم . منگل یکی از کاربردی ترین قسمت های میکروتیک می باشد که توسط آن می توانید بسیاری از نیاز های خود را مرتفع کنید در این مجموعه آموزش اشاره مختصر و البته کاربردی به منگل خواهد شد .

    ادامه مطلب ...

آموزش بریج (bridge) در میکروتیک

مفهوم bridge (بریج) در میکروتیک

روتر بورد های میکروتیک یک امکان بسیار جالب دارند و آن هم بریج کردن انواع اینترفیس اعم از مجازی و حقیقی می باشد . با این کار در واقع پورت هایی که بریج شده اند درست مانند زمانی عمل میکنند که به یک سوئیچ متصل هستند. 

  ادامه مطلب ...

آموزش فایروال میکروتیک | Mikrotik Firewall

فایروال میکروتیک یکی از قسمت های پرکاربرد این روتر می باشد . اگر چه این فایروال کامل نیست ولی می توانید برای حفاظت از خود روتر از آن به شکل گسترده ای استفاده کنید.

  

ادامه مطلب ...