راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

پشتیبانی وب سایت

امروزه با توجه به شرایط خاص اقتصادی که در جامعه وجود دارد اکثر سازمان ها به دنبال کاهش هزینه های سازمان خود می باشند که برای این امر راه حل های فراوانی وجود دارد اما همگی توجیه مناسبی برای کاهش هزینه ندارند مانند پشتیبانی وب سایت که چنانچه این امر در سازمان لغو گردد و یا بودجه ای به آن اختصاص داده نشود , پس از مدتی سازمان باید خسارت های جبران ناپذیر و به مراتب بالاتر از هزینه های پشتیبانی وب سایت را متحمل گردد .

 

ادامه مطلب ...

طراحی سایت شرکتی و موفقیت در کسب و کار

طراحی سایت

یکی از انواع طراحی سایت , طراحی سایت شرکتی می باشد که در این مطلب میخواهیم راجع به آن با شما صحبت نماییم ولی قبل از این که شروع به صحبت راجع به طراحی سایت شرکتی نماییم راجع به بازاریابی در اینترنت و کسب سود به وسیله یک سایت برای کسب و کارتان مختصری توضیح می دهیم .

  ادامه مطلب ...

لزوم استفاده از طراحی پورتال در سازمان


مفهوم طراحی پورتال

طراحی پورتال در لغت به معنای دروازه یا درگاه می باشد . ولی در دنیای اینترنت معنای دیگری دارد . طراحی پورتال را می توان این گونه تعریف نمود : دروازه ای از اطلاعات و اسناد با اهمیت در یک یا چند سازمان که به صورت یکدست و طبقه بندی شده در محیط های تحت وب در اختیار شما قرار دهد و می توانید در آن ها تغییر و یا نسخه های جدید از اطلاعات به وجود بیاورید .

ادامه مطلب ...

خدمات برندینگ و برند سازی اینترنتی

طراحی لوگو

خدمات برندینگ یا برندسازی امروزه یکی از مباحث داغ شرکت ها و کمپانی ها می باشد مخصوصا شرکت های تازه تاسیس , مبحثی که مدیران سازمان برای آن هر فرصتی را غنیمت شمارده و در مورد خدمات برندینگ به بحث و گفتگو می پردازند و جمله ای که شاید بارها و بارها شنیده باشید ” خدمات برندینگشرکت خیلی مهم است و باید برای آن وقت کافی بذاریم و همچنین از نظر مالی همیشه باید تامین باشد و … ”

  ادامه مطلب ...

بهینه سازی سایت و سئو

بهینه سازی سایت

تعریف بهینه سازی سایت

سئو مخفف شده عبارت Search Engine Optimization می باشد و به این صورت تعریف می شود :

  ادامه مطلب ...