راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

طراحی سایت حرفه ای | مزایای داشتن یک وب سایت حرفه ای چیست ؟


طراحی سایت حرفه ای | مزایای داشتن یک وب سایت حرفه ای چیست ؟


اگر به دنبال یک شرکت برای طراحی سایت کسب و کارتان به صورت حرفه ای می باشید ، به شما پیشنهاد می کنم قبل از تصمیم گیری حتما این مقاله را مطالعه نمایید . به شما قول می دهم پس از مطالعه این مطلب ، می توانید با خیال راحت قرارداد طراحی سایت حرفه ای خود را با شرکت های طراحی سایت امضا کنید و صاحب یک وب سایت حرفه  ای شوید .

معنی طراحی وب سایت حرفه ای :

با جستجوی کلمه کلیدی " طراحی سایت حرفه ای " در گوگل سیل عظیم شرکت هایی که ادعا می کنند طراحی سایت را به صورت حرفه ای انجام می دهند را مشاهده می نمایید . آیا همگی آنها یک تعریف واحد از طراحی سایت  حرفه ای دارند ؟
آیا اگر در وب سایتی همه موارد زیر رعایت شده بود , دیگر به یک سایت حرفه ای تبدیل شده است ؟ مواردی مثل :

  • طراحی داینامیک
  • طراحی واکنش گرا
  • سرعت بارگذاری و یا لود بهینه
  • کد نویسی مناسب برای موتورهای جستجو
  • عدم نیاز به برنامه نویسی برای ثبت محتوا و یا تولید وبلاگ
  • بهره بردن از یک کنترل پنل حرفه ای برای مدیرت وب سایت و بروز رسانی هایش

این ها همه مواردی هستند که از لحاظ من امکانات ابتدایی یک وب سایت محسوب می شوند و در دنیای امروز دیگر به آن ها امتیاز و یا حرفه ای بودن گفته نمی شود . این ها همه امکاناتی هستند که اگر وب سایتی آن ها را نداشته باشد , از لحاظ من دیگر وب سایت نمی باشد و شاید کاتالوگ اینترنتی برای او اسم بهتری باشد .

من در این نوشته می خواهم وجود 1 فاکتور اساسی را در طراحی سایت با شما در میان بگذارم ، که از دیدگاه من یک سایت را به یک سایت حرفه ای تبدیل می کند ، در واقع من می خواهم تعریف خودم را از طراحی سایت حرفه ای با شما بازگو نمایم :

یک طراحی سایت حرفه ای نباید برای صاحبش به یک چاه هزینه تبدیل شود !!!
طراحی سایت حرفه ای

به اعتقاد من طراحی سایت حرفه ای ، وب سایتی حرفه ای می باشد که صاحب آن وب سایت برای هر تغییر یا توسعه ای , مجبور نباشد یک صورت حساب سرسام آور پرداخت نماید و روزها منتظر این تغییرات از سمت شرکت طراحی سایت طرف قراردادش باشد . یعنی هر زمان که  اراده به اضافه کردن و یا ویرایش فرایند خاصی از وب سایت خودش را گرفت ، این کار با کم ترین هزینه و در حداقل زمان ممکن ، میسر شود . این تغییرات و یا افزایش ها شامل موارد زیر می تواند باشد :

  • تغییر رابط کاربری
  • توسعه وب سایت
  • تغییر کاربری وب سایت
  • اضافه کردن فرایند های جدید
  • تغییر ظاهر و گرافیک وب سایت
آیا این گونه تغییرات با صرف هزینه ای اندک امکان پذیر می باشد ؟

بله , با طراحی سایت به صورت ماژولار در سطوح مختلف معماری مهندسی نرم افزار ، این تغییرات به راحتی امکان پذیر می باشد . در واقع هسته اصلی وب سایت و معماری که در آن به کار رفته شده ، امکان پذیر بودن این تغییرات را ضمانت خواهد کرد . زمانی که هسته وب سایت شما از چندین لایه تشکیل شده باشد و وابستگی لایه های مختلف همه مدیریت شده باشند , آنگاه می توانم این اطمینان را به صاحب آن وب سایت بدهم که حداقل چند سال برای تغییرات وب سایت خودش ، احتیاج به هیچ شرکت یا برنامه نویسی نخواهد داشت . و این یعنی صرفه جویی در هزینه ها و کاهش زمان بروزرسانی های متعدد , یعنی طراحی یک سایت کاملا حرفه ای .

اگر زمانی خواستید با شرکتی قرارداد طراحی سایت ببندید ، دوستانه پیشنهاد می کنم که از آن شرکت بخواهید فاکتور توسعه پذیر بودن و ماژولار بودن وب سایت را در قرارداد شما ذکر کند . به این معنی که توسعه در وب سایتتان با کمترین هزینه امکان پذیر باشد و یا با تغییر رابط کاربری طراحی سایت حرفه ای و یا گرافیک وب سایت در آینده , مجبور نشوید صورت حساب کمر شکنی را پرداخت نمایید !!!


 طراحی سایت حرفه ای

لازم است که دوباره اشاره کنم ، تعریف طراحی سایت حرفه ای از دیدگاه شرکت های طراحی سایت  ممکن است متفاوت باشد . من از دیدگاه خود , مهمترین عامل تبدیل یک سایت را به یک سایت حرفه ای با شما در میان گذاشتم . به امید آن که این مطلب توانسته باشد تاثیر کوچکی در آینده تجاری کسب و کار شما داشته باشد .

طراحی فروشگاه اینترنتی | طراحی وب سایت فروشگاهی


به مطلب زیر درباره طراحی پورتال فروشگاه اینترنتی توجه فرمایید.

طراحی پورتال فروشگاه اینترنتی


آیا می دانستید با طراحی فروشگاه اینترنتی و سایت فروشگاهی و طراحی پورتال فروشگاه اینترنتی می توانید شبها به هنگام خواب و حتی زمانی که به سفر هم رفته اید درآمد زایی داشته باشید ؟ این روزها وقتی مشغول گشت و گذار در اینترنت هستید، حتماً سایت های فروشگاهی اینترنتی زیادی توجه شما را به خود جلب کرده و شاید از خودتان پرسیده باشید : آیا من هم میتوانم صاحب یک کسب و کار آنلاین شوم و به صاحبان کسب و کارهای پر درآمد و پر رونق اینترنتی بپیوندم ؟ چه چیزی هیجان انگیز تر از اینکه بدانید زمانی که رقبای شما , کرکره های مغازه هایشان را پایین داده اند و روز کاریشان تمام شده است اما مشتری های شما همچنان در حال مشاهده ویترین سایت فروشگاهی شما هستند ؟ این ها رویا پردازی نیست . این ها واقیعت هایی می باشد که همین حالا در اطراف ما در حال وقوع است .

چرا داشتن یک فروشگاه اینترنتی این روز ها لازم و ضروری می باشد ؟

در پاسخ به سوال بالا همین بس که امروزه مردم و شهروندان و حتی خود ما کمتر حوصله خرید از بازار های شهر را دارند . همه ما از ترافیک ها و انواع آلودگی ها خسته شده ایم و ترجیح میدهیم که کالا و یا خدمات مورد نیاز خود را از منزل و یا محل کارمان تهیه نماییم . پس بدیهی است که حجم قابل توجهی از مشتریان قبلی ما دیگر به فروشگاه ما در خیابان حتی نگاه هم نمی کنند . در این اوصاف که فرهنگ خرید مردم در حال تغییر و تحول می باشد رقبای تجاری ما بیکار ننشسته و آنها هم به طراحی فروشگاه اینترنتی رو آورده اند . حال خودتان قضاوت کنید , آیا همین حالا هم برای داشتن سایت فروشگاهی دیر نشده است ؟

آیا وقت آن نشده است که یک تحول اساسی در کسب و کارمان ایجاد کنیم ؟ آیا وقت آن نشده است شب ها که همه مغازه ها و فروشگاه های سطح شهرمان تعطیل شده اند , ما بازهم درآمد زایی داشته باشیم ؟ با این اوصاف به نظر شما طراحی پورتال فروشگاهی اینترنتی و یا طراحی سایت فروشگاهی ضروری نمی باشد ؟

مزایای طراحی سایت برای فروشگاه اینترنتی چیست ؟

آیا اگر محصولات شما با کمترین هزینه فروش و به صورت ۲۴ ساعته به رویت مشتریان برسد، هیجان انگیز نیست ؟ 
آیا اگر شما به هنگام سفر در تعطیلات نوروزی بازهم درآمد داشته باشید, هیجان انگیز نیست ؟
آیا اگر دیگر لازم نباشد هزینه گزافی برای اجاره و یا رهن مغازه خود بپردازید برای شما رضایت بخش نیست ؟
آیا اگر دیگر نگران دیده نشدن مغازه خود به علت مکان نامناسب آن در گوشه یک خیابان فرعی نباشید برای شما رضایت بخش نیست ؟
آیا اگر دیگر مجبور به پرداخت هزینه های چیدمان و قفسه ها و تعویض ویترین خود نباشید, بهتر نیست ؟
و هزار آیای دیگر که خودتان با کمی جستجو و تحقیق به آن می رسید. این ها همه گوشه ای از مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی می باشد , خودتان قضاوت کنید .


طراحی فروشگاه اینترنتی

چه کسانی نیاز به طراحی وب سایت فروشگاهی برای فروشگاه اینترنتی  دارند؟

درواقع می توان گفت فروشگاه اینترنتی برای هر کسب و کاری نیاز است چرا که این سایت به پایگاهی برای حضور شما در فضای مجازی تبدیل می شود. برای نمونه فرض کنیم شما در کسب و کار فروشِ فرش مشغول هستید، در شیوه سنتی برای فروش، فرش ها حتماً باید در فروشگاه شما قرار داشته باشند؛ اما در فروشگاه اینترنتی نیازی به نگه داری تمامی فرش ها نیست و مشتری با دیدن نمونه فرش ها در سایت، کالای مورد نظر را انتخاب کرده و سپس از انبار سفارش کالا را می دهید. اینجاست که با یک حساب سرانگشتی می توان تشخیص داد که طراحی فروشگاه اینترنتی تا چه اندازه هزینه های کاری شما را کاهش می دهد.


طراحی پورتال فروشگاهی

در طراحی فروشگاه اینترنتی به چه نکاتی باید توجه داشت ؟

همان گونه که به دکوراسیون و ظاهر مغازه یا دفتر کاری خود اهمیت می دهید، به همان اندازه هم در طراحی فروشگاه اینترنتی باید دقت به خرج دهید. توصیه می کنیم در  ابتدای کار اعتماد سازی را بین خود و مشتریانی که دارید ایجاد کنید، پیشنهاد هانی تک به شما این است که راه های مختلفی را برای ارتباط با مشتریان خود تدارک ببنید، درج تلفن ثابت، تلفن همراه و آدرس فروشگاه باعث می شود اعتماد مشتریان بیشتر جلب شود، از طرف دیگر با توجه به فروش کالا به صورت آنلاین، فروشگاه های اینترنتی زیادی را شاهد هستیم که پس از فروش، ضمانت تعویض کالا دارند، این کار علاوه بر ایجاد حس اعتماد به کاربر به برندینگ فروشگاه شما هم کمک شایانی می نماید .هانی تک به شما پیشنهاد می کند در صورت امکان و با توجه به نوع محصولی که به فروش می رسانید این گزینه را در طراحی فروشگاه اینترنتی خود در نظر بگیرید. عوامل زیادی در طراحی فروشگاه اینترنتی باید لحاظ شود که در اینجا به بعضی از آن ها اشاره کردیم. بدون شک داشتن یک مشاور خوب برای کسب و کار اینترنتی می تواند چراغ راهنمای شما برای رسیدن به اهداف تجارتتان باشد .در زیر به چند نکته کلیدی در طراحی پورتال فروشگاهی که باید به آن ها توجه کرد اشاره می کنیم :

  • کاربران در فروشگاهی می مانند که در آن به راحتی بتوانند جستجو نمایند و کالای خود را پیدا نمایند .
  • کاربران , شما و کسب و کارتان را با ظاهر فروشگاهتان قضاوت می کنند .
  • کاربران از مراحل سخت خرید و تصویه حساب بیزارند و در این شرایط خرید خود را نیمه کاره رها می کنند .
  • کاربران در صورتی به شما اعتماد می کنند و برای بار دوم از شما خرید می کنند که خدمات و پشتیبانی خوبی در خرید قبلی از شما دیده باشند .
همچنین مطالعه کنید : پشتیبانی سایت

طراحی سایت فروشگاهی

امکانات ابتدایی لازم به جهت طراحی سایت فروشگاهی

  • دسته بندی پیشرفته
  • سیستم مدیریت انبار
  • مدیریت فرآیند فروش
  • انواع سیستم تخفیف گذاری
  • جستجوگر قدرتمند محصولات
  • بهینه شده برای موتور های جستجو
  • گزارشگیری های متنوع از عملکرد فروش و درآمد
  • امکان فروش فایل
  • امکان اتصال به دستگاه POS
  • امکان اتصال به دستگاه بارکد خوان
  • اتصال به درگاه های واسط پرداخت
  • اتصال به همه درگاه های بانکی کشور
  • طراحی واکنش گرا جهت مشاهده بهتر در دستگاه های مختلف
  • امکان فروش خدمات متنوع
  • امکان اتصال به باشگاه مشتریان
  • امکان فروش انواع لایسنس و کد
  • امکان بازاریابی و پرداخت پورسانت
  • امکان تبدیل فروشگاه به چندفروشگاهی
  • دارای هوش مصنوعی جهت آنالیز رفتار کاربران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا هانی تک برای طراحی فروشگاه اینترنتی انتخاب مناسبی می باشد ؟

با در نظر گرفتن مطالب بالا حتماً متوجه اهمیت طراحی فروشگاه اینترنتی شده اید، چرا که این سایت قرار است بیرَق کسب و کار شما را در دنیای دیجیتال به دست بگیرد، اینجاست که رعایت برخی اصول کسب و کار اینترنتی اهمیت بسیاری پیدا می  کند ، هانی تک با تکیه بر دانش کارشناسان خود و طیف گسترده ای از مشتریان به شما این اطمینان خاطر را می دهد که طراحی فروشگاه شما را با رعایت بالاترین استانداردهای بین المللی انجام خواهد داد.

هدف ما در هانی تک فقط طراحی فروشگاه اینترنتی و یا پورتال فروشگاهی برای شما نیست , هدف ما داشتن یک درآمد مطمئن از فروشگاه اینترنتی برای شماست. هدف ما درآمد زایی شماست حتی اگر در سفر باشید .

اینجاست که آرمان ها و اهداف ما در یک همکاری موفق با شما شکل خواهد گرفت .

در پایان باید گفت اگر هنوز در تصمیم خود برای راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی کسب و کارتان مردد هستید و یا سؤالی دارید؛ هانی تک با آغوش باز آماده راهنمایی و  مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشد .

طراحی وب سایت خبری | طراحی پورتال خبری

به مطلب زیر درباره طراحی سایت خبری توجه فرمایید.

طراحی سایت خبری


مهم نیست صاحب نشریه یا روزنامه ای با سابقه کهن هستید یا نشریه ای تازه کار دارید، با طراحی سایت خبری و یا با طراحی پورتال خبری و رعایت ریزه کاری هایی که هانی  تک به شما می گوید، به راحتی می توانید جزء اولین انتخاب های کاربران در دنیای نشر و خبر باشید.

اگر به نحوی با خبر سر و کار داشته باشید به خوبی میدانید بیشترین چیزی که مردم هر روز به دنبال آن هستند خبرهای جدید در انواع سایت های خبر گزاری است. از طرف دیگر به لطف پیشرفت فناوری های نوین، شاهد گسترش طیف اخبار مختلف هستیم و شما در هر زمینه ای که علاقه داشته باشید به راحتی می توانید صاحب یک سایت خبری شوید و به راحتی یک پورتال خبر گزاری را مدیریت نمایید و از آن درآمد زایی کنید .

این روزها , روزنامه ها و اخبارِ کاغذی نقششان کم رنگ شده؛ چرا که عموم مردم با تایپ چند کلمه به جدیدترین اخبار روز و مورد علاقه یشان دسترسی دارند. این امر به معنی حضور خبرگزاری ها و صاحبان خبر در فضای مجازی واینترنت است . لازمه این کار طراحی سایت خبری است. با این حساب برای اینکه بدانید در طراحی سایت حرفه ای خبری چه نکات کلیدی را باید رعایت کنید با ما همراه باشید.


طراحی سایت خبری

داشتن سایت خبری چه مزیت هایی برای بنگاه های خبری دارد؟

در حرفه خبر وخبررسانی، طراحی سایت خبر گزاری و یا طراحی پرتال خبری نقشی کلیدی دارد، چرا که سایت های خبری از پر بازدیدترین سایت های اینترنتی هستند. با توجه به حجم بالای کاربران اینترنتی و اهمیتی که امر خبر و اطلاع رسانی دارد به خوبی می توانید درک کنید طراحی وب سایت خبری که مطالب مفید و عالی در آن گنجانده شده  باشد؛ تا چه اندازه می تواند به کسب و کار خبریتان رونق بدهد و تا چه اندازه می توانید از این پایگاه خبری خود درآمد زایی داشته باشد . برای روشن تر شدن میزان درآمد زایی که یک پایگاه خبری بالقوه می تواند داشته باشد , آماری را با شما در میان میگذارم :

سایت های خبری که در حال حاضر دارای رتبه الکسای بین 100 تا 200 در ایران هستند , به طور میانگین 25 میلیون تومان در ماه فقط از پذیرفتن تبلیغات در سایت خود درآمد کسب می کنند .

خودتان حساب کنید که با طراحی پورتال خبری یک پایگاه های خبری که دارای رتبه الکسای بهتری می باشد تا چه حد می تواند در ماه درآمد زایی داشته باشند ؟


طراحی وب سایت خبری و درآمد زایی

طراحی وب سایت خبر ی برای چه کسانی مفید است ؟

طراحی سایت خبری برای پایگاه های خبری امری ضروری است. تمامی کسانی که با مطبوعات، روزنامه ها و نشریه ها سروکار دارند پایگاه خبری محسوب می شوند. پس باید برای بهتر دیده شدن، طراحی پورتال خبری در دستور کار آنها باشد.

مهم نیست صاحب نشریه یا روزنامه ای با سابقه کهن هستید یا نشریه ای تازه کار دارید، با طراحی وب سایت خبری و رعایت ریزه کاری هایی که متخصصان این امر به شما می  گویند، به راحتی می توانید جزء اولین انتخاب های کاربران در دنیای خبر باشید. با این حساب اگر از قدیمی های روزنامه و نشریه هستید می توانید پر قدرت تر از قبل توان خودتان را به رخ رقباتان بکشید؛ اگر هم از تازه کاران این حرفه هستید، به راحتی می توانید سری در میان سرهای نشر و خبر در بیاورید و خودی به دیگران نشان دهید.

نکاتی که باید در طراحی سایت خبری در نظر بگیرید

نحوه قرار گرفتن اخبار در طراحی وب سایت خبری بسیار مهم است، به این مفهوم که کاربر به محض وارد شدن بتواند با صرف کمترین زمانِ ممکن خبر مورد نظرش را بیاید. نکته دیگری که در طراحی سایت خبری باید رعایت شود، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. در نظر بگیرید طراحی سایت خبر گزاری شما بسیار عالی صورت گرفته باشد و بهترین مطالب را در سایت خود قرار دهید اما در جستجوی کاربران، سایت شما به چشم نیاید، به همین راحتی تمام زحمات شما و تیمتان به هدر می رود در این موقع مطالب وب سایت خبری شما اصلا ارزشی نخواهد داشت . برای این که گرفتار چنین حالتی نشوید طراحی سایت خبری خود را به یک تیم با تجربه که حداقل در سیاه کاری خود چندین پورتال و سایت خبری طراحی و تولید نموده اند بسپارید؛ زیرا این متخصصان در حوزه طراحی پورتال خبری با در نظر گرفتن انواع روش های مناسب نشر و انتشار خبر  و همچنین با بالا بردن ترافیک وب سایت موفقیت پایگاه خبری شما را در اینترنت تضمین می کنند . با توجه به افزایش روز افزون کاربران در استفاده از موبایل و تبلت، امکان بارگذاری وب سایت خبری شما در تلفن های هوشمند نیز باعث می شود سایت خبری شما یک سر و گردن بالاتر از رقبا باشد.


نکات مهم در طراحی سایت خبری

چرا هانی تک را برای طراحی سایت خبری خود انتخاب کنیم ؟

 

در کنار تمام مواردی که در بالا ذکر کردیم، هنوز نکات فنی و ریزه کاری هایی برای طراحی وب سایت خبری .هست که تحقق این مهم به دست متخصصان این حوزه امکان پذیر خواهد بود. هانی تک با انجام پروژه های متعدد در این حیطه این افتخار را دارد که هم اکنون چندین سایت موفق خبری در وب فارسی را مدیریت و راهبری می نماید . شما می توانید موارد دیگری که در زیر برای شما لیست نموده ایم به همراه ده ها نکته دیگر را از متخصصین هانی تک بخواهید.

  •  طراحی کاملا واکنشگرا
  •  طراحی مراحل ممیزی یک خبر
  •  ارائه راه کار های مختلف انتشار خبر
  •  ارائه خبرها در قالب های گوناگون گرافیکی
  •  ارائه اپلیکیشن موبایل به همراه سایت خبری
  •  تمهیدات امنیتی برای حفظ مالکیت معنوی صاحب خبر
  •  بهینه سازی سایت و ارائه خدمات سئو برای موتورهای جستجو
  •  پشتیبانی سایت طراحی شده به مدت 1 سال به صورت کاملا رایگان
  •  انتشار خبر در رسانه های اجتماعی به جهت افزایش ترافیک وب سایت
  •  ایجاد نکاتی برای امنیت سایت به جهت جلوگیری از انواع هک و نفوذ به وب سایت

طراحی وب سایت شرکتی | طراحی سایت سازمانی


به مطلب زیر درباره طراحی سایت سازمانی توجه فرمایید.

 طراحی سایت سازمانی


افزایش اعتبار شرکت طراحی سایت سازمانی ، تماس همیشگی با کاربران سایت ، ارزیابی نقاط ضعف و قوت فعالیت  های سازمان ، ارائه لیست کاملی از کالاها و خدمات شرکت بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی تنها قسمتی از مزایای مختلف طراحی سایت شرکتی برای سازمان هامی باشد. در ادامه با ما در بررسی دلایل و نیازهای یک سازمان به جهت داشتن یک وب سایت معتبر سازمانی همراه باشید .

در قرنی زندگی می کنیم که همه چیز خلاصه شده است در فضای مجازی و اینترنتی ، دنیای اقتصاد هم از این گسترشِ اینترنت بی بهره نبوده است؛ چرا که تبلیغاتِ بیشتر و بهتر در این عرصه، کمک شایانی به فعالان اقتصادی می کند. صاحبان شرکت ها هم از این امر مستثنا نیستند، اینجاست که شرکت ها با طراحی وب سایت شرکتی به خوبی می  توانند کالا و یا خدمات خود را به دیگران بهتر از قبل معرفی نمایند . جدا از این مسائل به جرأت می توان گفت این روزها داشتن یک ویترین مناسب در فضای مجازی برای کسب و کارمان به امری حیاتی تبدیل گشته و داشتن یک وب سایت مناسب با حیطه شغلی به شرط لازم برای بقاء در عرصه اقتصاد و تجارت تبدیل گشته است .


طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی برای سازمان ها و شرکت ها چه مزیت هایی را به همراه دارد ؟

امروزه کار و تجارت منحصر به فضای چهار دیواری شرکت شما نمی شود. از مهم ترین ویژگی های یک شرکت موفق داشتن یک پایگاه اینترنتی و یا یک وب سایت پر بازدید می باشد؛ که این امر به منزله پیشی گرفتن صاحبان این شرکت ها از سایر رقبا است، آن هم نه یک قدم بلکه چندین قدم.

همچنین مطالعه کنید : طراحی وب سایت و چراهایش

شما با طراحی سایت شرکتی می توانید به راحتی به خواسته های خود در جهت پیشرفت شرکت دست پیدا کنید، از طرف دیگر به نوعی می توان گفت وب سایتی که برای شرکت طراحی می  شود نقش پیشانی تجارت شما در دنیای آنلاین را ایفا می کند و به همین منظور داشتن یک وب سایت برای کسب و کار را باید امری لازم و ضروری دانست .

افزایش اعتبار شرکت، تماس همیشگی با کاربران سایت، ارزیابی نقاط ضعف و قوت فعالیت های شرکت، ارائه لیست کاملی از کالاها و خدمات شرکت بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی تنها قسمتی از مزایای مختلف طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت سازمانی می باشد.

آیا طراحی وب سایت شرکتی مختص شرکت های بزرگ است ؟

خوشبختانه اینترنت و فضای مجازی مانند بعضی از آدم ها خسیس نیست بلکه کاملاً بر عکس بسیار دست و دل باز است. اصلاً اهمیت ندارد که شما صاحب شرکتی باشید با قدمت چندین و چند ساله یا مدیر شرکتی هستید که تازه تأسیس است. مهم این است که در طراحی وب سایت برای کسب و کارتان نکات کلیدی و مهمی را که باید، رعایت کنید تا صدر نشین انتخاب مشتریان باشید علاوه بر این ها طراحی سایت شرکتی به عنوان شناسنامه و نشان دهنده ماهیت کار شما در فضای اینترنت است.

خوشبختانه آن قدر این فضا گسترده است که هر چه قدر بخواهید می توانید بدون هیچ محدودیتی در آن پیشرفت کنید.


طراحی وب سایت شرکتی مناسب چه سازمان هایی می باشد ؟

نکات مهم جهت طراحی یک وب سایت شرکتی مناسب :

با توجه به اینکه شرکت شما ارائه دهنده چه نوعی از خدمات و کالا است، طراحی وب سایت شرکتی هم باید بر همین مبنا صورت بگیرد و امکانات و ویژگی های خاصی را دارا باشد که کاربران برای استفاده از سایت به آن ها نیاز دارند؛ مانند ورود و ثبت نام کاربران، درگاه پرداخت اینترنتی، امکان انتخاب نوع کالا یا خدمات و مواردی از این  دست.

پیشنهاد می کنیم حتماً در طراحی وب سایت شرکتی سرعت باز شدن صفحات وب سایت را در نظر بگیرید چرا که اگر این امر به کندی صورت بگیرد، موجب کسل شدن و در نتیجه انصراف کاربر در استفاده از سایت شرکت شما می شود. توصیه بعدی هانی تک، طراحی سایت شرکتی به صورت دو یا چند زبانه است که با گنجاندن این بخش در طراحی  وب سایت خیلی راحت و ارزان می توانید در بازارهای جهانی حضور داشته باشید.


نکات مهم در طراحی سایت شرکتی

آیا هانی تک برای طراحی سایت شرکت و یا سازمان ما انتخاب مناسبی می باشد ؟

صِرف داشتن و طراحی سایت برای شرکت نمی تواند عامل موفقیت و پیشرفت شما در فضای مجازی باشد. باید طراحی سایت شرکتی بر اساس استانداردهای سئو و گوگل باشد تا شرکت یا موسسه شما بتواند در کوتاه ترین بازه زمانی به اهداف بازاریابی اینترنتی خود برسد. علاوه بر این ها طراحی سایت شرکتی بسیار حساس است؛ زیرا باید با توجه به  نوع تجارت شرکت و در نظر گرفتن سایتهای رقیب و بازار به نوعی طراحی بشود که نام شرکت شما در صفحه اصلی موتورهای جستجو قرار بگیرد. این ها همه مواردی می باشد که یک شرکت طراحی سایت حرفه ای با سابقه چندین ساله می تواند همه آنها را برای شما در پایگاه تجاری آنلاینتان لحاظ نماید .

مطمئناً استفاده از سایت های کپی و طراحی های آماده شما را به این هدف نزدیک نمی کند به همین منظور پیشنهاد می کنیم طراحی وب سایت شرکتی خود را به هانی تک بسپارید و با خیالی آسوده به فکر گسترش شرکت خود در زمینه های دیگر باشید.

خدمات شرکت هانی تک در طراحی سایت برای موسسات و شرکت ها

 
  •  خدمات پشتیبانی سایت برای 1 سال به صورت کاملا رایگان
  •  طراحی کاملا واکنش گرا متناسب با انواع تلفن ها و وسایل هوشمند
  •  انتشار مطالب و محتوای سایت شما در بیش از 50 وبلاگ و سایت پر بازدید
  •  تولید محتوا و بازاریابی محتوایی برای بیشتر دیده شدن کالا و یا خدمات شما
  •  ارائه راه کارهایی برای امنیت سایت شما به جهت جلوگیری از انواع هک و نفوذ ها و سرقت اطلاعات
  •  ایجاد و مدیریت شبکه های اجتماعی شرکت و یا موسسه شما به جهت برندینگ کارامد و افزایش ترافیک وب سایت
  •  ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت به جهت افزایش رنک وب سایت شما در موتور های جستجو و افزایش ترافیک وب سایت