راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

تونل PPTP در میکروتیک


تونل PPTP در میکروتیک


تونل های نقطه به نقطه

تونل های نقطه به نقطه مدلی از تونل هستند که در واقع یک نقطه دسترسی یا VPN سرور در آنها تعریف می شود  و دیگر به تعداد نا محدود میتوانیم کلاینت به آن متصل کنیم در ضمن کلاینت ها لازم نیست یک روتر باشند و در واقع اکثر وسایل شبکه از جمله کامپیوترها ، تلفن های IP ، پرینتر ها و ... معمولا از تعدادی از پروتکل های این نوع تولنیگ پشتیبانی می کنند .

از کاربردهای تونل های PPP می توان به اتصال Site to Site و یا یک Point to site  اشاره کرد به عنوان مثال یکی از کارمندان شما در منزل کار می کند و شما باید بستر ارتباطی آن با شبکه داخلی شرکت را برقرار نمایید. یکی از راه حل های شما استفاده از تونل های PPP است . و از آنجایی که بستر اینترنت یک بستر عمومی می باشد لازم است این بستر امن باشد یعنی اطلاعات به صورت رمز گذاری شده در تونل منتقل شوند. در این سری از مجموعه آموزش میکروتیک تونل های PPTP و L2TPP را آموزش خواهیم داد.

تونل PPTP روی میکروتیک

تونل PPTP قدیمترین و محبوب ترین تونل نقطه به نقطه می باشد که تقریبا تمام دستگاه های مبتنی بر شبکه IP از آن پشتیبانی میکنند. تونل PPTP برای کپسوله کردن اطلاعات از GRE استفاده میکند و کانال کنترل آن بر روی TCP می باشد.

PPTP داده ها را با نرخ 128 bit رمزنگاری میکند که جزو ضعیف ترین رمزنگاری ها می باشد.

این نوع رمزنگاری از نگاه شرکتی مثل مایکروسافت بسیار نا امن می باشد .

تمامی فایروال های محبوب این پروتکل را پشتیبانی می کنند. در صورتی که امنیت اطلاعات برای شما اهمیت زیادی ندارد استفاده از PPTP به دلیل نداشتن سربار زیاد بسیار سریع و کارآمد خواهد بود.

راه اندازی تونل PPTP روی میکروتیک

تونل PPTP نیاز به یک سرور دارد. در اینجا سرور ما یک روتر میکروتیک می باشد برای فعال کردن سرور PPTP در میکروتیک  ابتدا از طریق منوی سمت راست Winbox گزینه PPP را انتخاب می کنیم .

تونلینگ در میکروتیک
آموزش تونل PPTP در میکروتیک

در پنجره باز شده مانند تصور رو دکمه PPTP سرور کلیک کرده تا پنجره ای مانند شکل زیر باز شود در این پنجره کنار Enable تیک میزنیم تا PPTP سرور فعال تونلینگ در میکروتیک شود .

سپس باید برای کلاینت هایی که می خواهیم به VPN سرور متصل شوند نام کاربری و رمز عبور بسازیم برای این منظور به تب Secret می رویم نام کاربری و کلمه عبور دلخواه را وارد میکنیم نوع سرویس را بر روی PPTP قرار می دهیم در این مجموعه آموزش تونلینگ در میکروتیک از پروفایل پیشفرض میکروتیک استفاده میکنیم برای همین لازم است localAddress و Remote Adress را وارد کنیم Local Adress در واقع IP است که به سر متصل به سرور تونل اختصاص پیدا میکند و Remote Adress به سری که کلاینت هست اختصاص داده می شود می توانیم از دو IP در یک رنج استفاده کنیم به مابقی تنظیمات کاری نداریم و پنجره را تایید میکنیم تنظیمات سمت سرور تمام شده است.

تونل PPP در میکروتیک
آموزش تونلینگ در میکروتیک

در صورتی که بخواهیم از تونل PPTP به صورت Site to site استفاده کنیم لازم است که کلاینت PPTP هم بر روی یک روتر تنظیم شود در این قسمت هم ما از یک روتر میکروتیک استفاده میکنیم در پنجره PPP و در تب Interface روی گزینه ADD کلیک میکنیم و یک اینترفیس از نوع PPTP Clinet اضافه میکنیم .

تونل PPTP در میکروتیک

در تب جنرال یک نام برای آن انتخاب میکنیم و در تب Dial to باید ابتدا آدرس VPN سرور را در قسمت Connect to وارد کنیم سپس نام کاربری که ساخته ایم را نیز وارد میکنیم و پنجره را OK میکنیم و اتصال برقرار خواهد شد.

آموزش تونل PPTP
تونل PPTP

یکی از مزایای استفاده از پروتکل های PPP این است که فقط نیاز به IP استاتیک روی سرور دارید. فراموش نکنید کلاینت ها می توانند به غیر از روتر وسایلی مثل کامپیوتر ، تلفن و .. نیز باشند .

مثالی از تونل PPTP در میکروتیک

در بالا به آموزش تونل PPTP پرداختیم در این قسمت قصد داریم با مثالی کاربردی کمی آن را روشن تر کنیم به سناریوی موجود در شکل زیر دقت کنید در این سناریو قرار است Router 0 که روی یکی از پورت هایش دارای IP ایستا می باشد به عنوان PPTP سرور ایفای نقش کند . Router 1 به عنوان PPTP کلاینت برای ارتباط Site to Site به آن متصل می شود بعد از برقراری تونل PC1 باید بتواند PC2 را ping کند.

PC3 یک کامپیوتر مستقل است که به طریقی به اینترنت متصل شده است (نوع اتصال به اینترنت هیچ اهمیتی ندارد) با راه اندازی PPTP کلاینت روی آن و اتصالش به PPTP سرور ، فعال روی Router 0 در واقع آن هم به شبکه ما متصل و PC 0 و PC 1 را پینگ خواهد داشت .

تونل PPTP در میکروتیک

از آنجایی که مراحل کار را در قسمت قبل توضیح داده ایم در این قسمت از طریق دستورات CLI دستورات را وارد می کنیم . توجه داشته باشید در بیشتر موارد با دنبال کردن مسیر دستورات CLI می توانید منوی آنها رادر Winbox پیدا کنید ولی برای دستورات مربوط به تونل کمی متفاوت است .

ابتدا PPTP سرور را روی Router 0 فعال میکنیم .


/interface pptp-server server set enabled=yes

سپس دو عدد Secret برای اتصال Router 1 و PC 2 می سازیم


/ppp secret add name=router1 password=123456 service=pptp local-address=192.168.200.1 remote-address=192.168.200.2
/ppp secret add name=pc2 password=456789 service=pptp local-address=192.168.200.1 remote-address=192.168.200.3

اگر دقت کنید در هر دو Secret آدرس IP سمت سرور ثابت است .

روی Router 1 هم با دستور زیر یک کلاینت PPTP با متغییر هایی که در Secret تعریف کرده بودیم می سازیم


/interface pptp-client add name=tunnel  user=Home password=123 connect-to=85.158.142.2 disable=n

تا اینجا اتصال تونل برقرار شده و فقط کافی است روی هر روتر یک خط روت اضافه کنیم نا PC 0 و PC 1 یکدیگر را ببنیند

روتر 0


/ip route add dst-address=192.168.70.0 gateway=192.168.200.2

روتر 1


/ip route add dst-address=192.168.40.0 gateway=192.168.200.1

کار تمام شده و ارتباط Site to Site بر قرار است برای اتصال Point to Site هم کافی است یک PPTP clinet روی ویندوز بسازیم این کار در نسخه های مختلف ویندوز متفاوت است . دقت داشته باشید تونلینگ در میکروتیک در اتصال Point to Site نیازی به اضافه کردن روت نیست .  ادامه مطلب ...

طراحی سایت آژانس مسافرتی و گردشگری

به مطلب زیر درباره طراحی سایت گردشگری توجه فرمایید.

طراحی سایت گردشگری


مهمترین مزیتی که طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی برای شما به ارمغان می آورد آن است که می توانید خیل عظیمی از کاربران اینترنتی را از آن خود  کنید . رزرواسیون آنلاین هتل ها, فروش بلیط و تورهای گردشگری به صورت آنلاین همه از مزیت های داشتن این وب سایت ها می باشد . در ادامه این مطلب با نکات مهم و حائز اهمیت برای داشتن یک سایت گردشگری و یا آژانس مسافرتی موفق با ما همراه باشید .

لازم است قبل از هر چیز یک نکته بسیار مهم را برای شما بازگو کنم و آن این است که : صنعت گردشگری این روزها به راحتی در فضای مجازی و اینترنت ریشه دوانده است و بزرگان این صنعت به خوبی می دانند که دیگر نمی توان بدون داشتن یک پایگاه اینترنتی موفق و حرفه ای ، مشتریان زیادی بدست آورد . با این حساب اگر عزم شما برایطراحی وب گردشگری و یا سایت آزانس مسافرتی جزم شده است، پیشنهاد می کنم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید .


طراحی وب سایت گردشگری

مهمترین مزیت طراحی سایت گردشگری

اولین ومهمترین منفعتی که طراحی سایت گردشگری برای شما به ارمغان می آورد این است که اگر وب سایت شما حرفه ای طراحی شده باشد می توانید خیل عظیمی از کاربران  اینترنتی را از آنِ خود کنید؛ زیرا گردش و سفر از جمله مواردی است که افراد خواهان آن هستند تا قبل از آغاز سفرشان اطلاعاتی درباره مکانی که قصد سفر به آن را دارند کسب کنند.

این جا است که طراحی وب سایت گردشگری و یا یک سایت مناسببرای  آژانس های مسافرتی اگر به صورت تخصصی صورت گرفته باشد تا حد زیادی می تواند برای شما سودمند باشد؛ چرا که به راحتی آب خوردن کاربران را به بازدید از تنوع تورهای شما و نحوه رزرو بلیط سوق می دهد. به این وسیله دیگر شما نگران کشاندن مشتری به دفتر و محل کار خود نیستید و ۲۴ ساعته مشتریان خود را پیدا می کنید.

آیا طراحی سایت آژانس مسافرتی و یا سایت گردشگری مختص شرکت های بزرگ است؟

پاسخی که خواهید شنید منفی است. اگر شرکتی بزرگ و شلوغ دارید که حتما برای طراحی سایت گردشگری و یا آژانس مسافرتی اقدام کنید؛ چرا که داشتن چنین پایگاه اینترنتی راهی است برای افزایش اعتبار شرکت شما. اگر هم شرکتی تازه تاسیس هستید باز هم پیشهاد هانی تک به شما داشتن این پایگاه و طراحی وب سایت گردشگری است. البته با در نظر گرفتن روشهای بهینه سازی سایت ؛ چرا که از این طریق به راحتی می توانید سری در میان سر های صاحبان صنعت گردشگری پیدا کنید.


طراحی وب سایت آزانس مسافرتی

نکاتی که حتما باید در طراحی سایت گردشگری به آن ها توجه نمایید :

ظاهر زیبا و کاربر پسند در سایت گردشگری

مهم ترین نکته در طراحی این قبیل سایت ها ظاهر آن است. به این معنی که باید در طراحی سایت گردشگری اصول زیباشناختی را رعایت کرده و از این طریق نظر هر کاربر با هر  سلیقه ای را جذب کنید.

در دسترس بودن اطلاعات برای گردشگران

دادن امکانات کامل و نمایش درستی از اطلاعات که به سادگی در دسترس کاربران قرار گیرد از دیگر نکات مهم است.

امکان جستجوی هوشمند و هدفمند برای گردشگران

امکان جستجوی مکان ها و اماکن با دسته بندی تاریخی، مذهبی، سیاحتی و... و همچنین امکان جستجوی تورهای مورد علاقه گردشگران باید در طراحی سایت آژانس مسافرتی و گردشگری لحاظ شود.

امکان رزرو آنلاین هتل و تورهای گردشگری و پرداخت آنلاین

می توانید امکان رزرواسیون هتل ها , تور ها و یا بلیط های مسافرتی را در طراحی سایت آژانس مسافرتی خود بگنجانید تا مشتریان نیازی به مراجعه حضوری برای پرداخت  نداشته باشند و به صورت آنلاین پرداخت خود را انجام دهند؛ چیزی که این روزها طرفداران زیادی دارد!


امکانات لازم در طراحی سایت گردشگری

آیا شرکت هانی تک برای طراحی وب سایت گردشگری انتخاب مناسبی می باشد

همان گونه که گفتیم مهم ترین نکته برای طراحی وب سایت گردشگری رعایت اصول زیباشناختی و تجربه خوب کاربران ( UX ) در این قبیل سایت ها است و هانی تک با سلیقه  ترین کارشناسان را گرد هم آورده تا به لحاظ زیبایی سایت گردشگری شما چیزی کم نداشته باشد و کاربران وب سایت شما به راحتی به خواسته مورد نظر خود برسند .

علاوه بر این؛ ریزه کاری های دیگری هم هست که سایت شما را صدر نشین انتخاب های کاربران در موتورهای جستجو قرار می دهد. پشتیبانی سایت و تمهیدات مهندسی به جهت فراهم کردن زیر ساخت مناسب برای برگذاری انواع قرعه کشی ها، بهره گرفتن از گالری عکس و فیلم از مکان های دیدنی و زیبا، گذاشتن بلیت های لحظه آخری و... . این موارد اگر به صورت حرفه ای طراحی شوند سایت شما را به نحو چشمگیری در نظر مشتریان نمایان خواهد کرد ، پر واضح است که این امر باعث ارتقا رتبه سایت در موتورهای جستجو هم می شود.

خدمات شرکت هانی تک در طراحی سایت آژانس های مسافرتی و گردشگری

  •  خدمات پشتیبانی سایت برای 1 سال به صورت کاملا رایگان
  •  طراحی کاملا واکنش گرا متناسب با انواع تلفن ها و وسایل هوشمند
  •  انتشار مطالب و محتوای سایت شما در بیش از 50 وبلاگ و سایت پر بازدید
  •  تولید محتوا و بازاریابی محتوایی برای بیشتر دیده شدن تورها و خدمات آژانس شما
  •  ارائه راه کارهایی برای امنیت سایت شما به جهت جلوگیری از انواع هک و نفوذ ها و سرقت اطلاعات
  •  ایجاد و مدیریت شبکه های اجتماعی شرکت و یا موسسه شما به جهت برندینگ کارامد و افزایش ترافیک وب سایت
  •  ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت به جهت افزایش رنک وب سایت شما در موتور های جستجو و افزایش ترافیک وب سایت

طراحی وب سایت پزشکی | طراحی سایت ویژه پزشکان


طراحی وب سایت پزشکی | طراحی سایت ویژه پزشکان


باید بگوییم امروزه همه چیز تغییر کرده و پزشکان زیادی در اینترنت و فضای مجازی فعالیت مستمر و موثری دارند . پس آستین ها را بالا بزنید و به فکر طراحی سایت پزشکی و طراحی وب سایت ویژه پزشکان برای حرفه خود باشید .

مطلبی که پیش روی شماست متنی است کاملاً اختصاصی ، این متن مختص پزشکانی است که قصد دارند در فضای آنلاین حضوری چشمگیری داشته باشند. در این نوشته قصد داریم هر آنچه برای بالا بردن جامعه پزشکی در دنیای آنلاین و فضای مجازی نیاز است را به شما بگوییم، پس با ما همراه باشید.

از لازمه های حضور در فضای مجازی داشتن یک وب سایت برای حرفه و یا کسب و کار خود می باشد . شاید شما به عنوان یک پزشک بگویید طراحی سایت پزشکی به چه درد می خورد ؟ از قدیم بیماران برای ویزیت شدن وقت می گرفتند و الان هم همین طور است دیگر وب سایت و فضای مجازی به چه درد می خورد؟

در جواب این سوال باید بگوییم که همه چیز تغییر کرده و پزشکان زیادی در اینترنت و فضای مجازی یک پایگاه برای معرفی خود و بهتر دیده شدن خدمات و برند خود دارند . امروزه بیماران هم برای جستجوی پزشک معالج و مناسب خود از اینترنت به عنوان یک پایگاه اطلاع رسانی استفاده میکنند و مهم این است که برای جستجوی خود همیشه نتیجه ای را در اینترنت و فضای مجازی پیدا خواهند کرد . پس آستین ها را بالا بزنید و به فکر طراحی وب سایت پزشکی و طراحی وب سایت پزشکان برای حرفه خود باشید .


طراحی وب سایت پزشکان

بهتر است در ابتدا بدانید طراحی سایت ویژه پزشکان و طراحی سایت پزشکان چه مزیت هایی را در بر دارد ؟

امروزه مردم قبل از مراجعه به پزشک درباره بیماری و مشکل خودشان در اینترنت جستجو می کنند تا علاوه بر اینکه اندک آشنایی از بیماری خود پیدا کنند بهترین پزشک را هم برای معالجه بیابند، این یعنی هجوم خیل عظیمی از بیماران به مطب پزشکی که در اینترنت فعالیت خوبی دارد. خوب حالا اگر شما طراحی سایت پزشکی را داشته باشید می توانید از این جستجوی کاربران نهایت استفاده را ببرید؛ حتماً می پرسید چگونه ؟ هانی تک به شما تمام فوت و فن هایی را که برای بهتر دیده شدن سایتتان نیاز دارید به شما خواهد گفت.

از دیگر مزایای داشتن یک وب سایت مناسب ویژه پزشکان به مدیریت ویزیت ها و قرار های ملاقات و سیستم نوبت دهی آنلاین در مراکز درمانی و یا مطب ها می توان اشاره نمود . با طراحی سایت حرفه ای برای پزشکان میتوان تمامی پرونده های مربوط به بیماران و مراجعان را به صورت دیجیتالی بایگانی نمود و هر زمان که شما به عنوان یک پزشک احتیاج به گزارشات درمانی خود دارید این پایگاه اینترنتی بهترین کارمند برای شما خواهد بود .


مزیت های طراحی سایت ویژه پزشکان

داشتن و طراحی وب سایت پزشکی برای چه کسانی لازم و ضروری می باشد ؟

اگر بگوییم داشتن سایت برای هر پزشکی ضروری است بی راه نگفته ایم . شما چه در کارتان بسیار سرشناس باشید و روزانه بیماران زیادی را ویزیت کنید، یا پزشکی تازه کار باشید هیچ تفاوتی نمی کند. اگر جزء دسته اول باشید؛ طراحی وب سایت بستر خوبی است برای نشان دادن رزومه کاری شما، از تخصصتان در علم پزشکی گرفته تا ارائه مقالات و دستاوردهای شما در این زمینه؛ اما اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به تازگی پا در عرصه پزشکی گذارده اند باید بگوییم که طراحی وب سایت پزشکی فضای خوبی را برای شما فراهم می کند تا خودتان را بیشتر سر زبان ها بیندازید.

برای نمونه می توانید مشاوره پزشکی آنلاین و رایگان داشته باشید، انجمن هایی ایجاد کنید با هدف جمع شدن بیماران خاص مانند بیماران سرطانی و غیره. در این صورت وب سایت شما محیطی امن و صمیمی را برای این عزیزان فراهم می کند و در نهایت باعث می شود تا بیشتر در موتورهای جستجو دیده شوید.

کلینیک های پزشکی هم در وب سایت خود می توانند لیست کاملی از خدمات پزشکی و اسامی کادر پزشکان ارائه دهند. امکان رزرو آنلاین نیز از مواردی است که موجب جذب هر چه بیشتر کاربران به کلینیک مورد نظر می شود.

در طراحی سایت ویژه پزشکان به چه نکاتی به صورت ویژه باید توجه نمود ؟

در طراحی وب سایت پزشکی و کلینیک ها حتما بخشی را برای ثبت مجلات , اخبار و مقالات به روز پزشکی در نظر بگیرید ، البته با دسته بندی مختص سرفصل های پزشکی ، این از مواردی است که به بهتر دیده شدن سایت شما کمک شایانی خواهد نمود .

سعی کنید در طراحی وب سایت پزشکی از شرکت طراحی سایت پزشکان خود بخواهید که از نظر گرافیکی سایت را به نوعی طراحی کند تا بیماران به محض مراجعه به وب سایت شما اولین احساسی که دریافت میکنند اعتماد باشد . مراجعه کنندگان زمانی به مطب و یا به مرکز درمانی شما مراجعه می نمایند که قبلا به شما و تخصص شما اعتماد کافی را کرده باشند .

یکی دیگر از نکاتی که به بهبود رتبه سایت شما کمک می کند گذاشتن مقالاتی برای مخاطبان شما در سایت می باشد. البته در طراحی این قسمت حتماً به سئوی سایت خود اهمیت بدهید و از متخصصان این امر برای بهینه سازی سایت خود و بهره گرفتن از خدمات سئو ایشان استفاده نمایید . پایه طراحی وب سایت پزشکی را بر اساس موتورهای جستجوگر قرار دهید تا بیماران به راحتی بتوانند وب سایت شما را پیدا نمایند .


طراحی وب سایت پزشکان و نکات لازم و ضروری

امکانات و خدمات هانی تک برای طراحی وب سایت ویژه پزشکان

  •  طراحی وب سایت به صورت کاملا واکنش گرا
  •  ارائه خدمات پشتیبانی سایت به مدت 1 سال به صورت کاملا رایگان
  •  امکان سیستم اتوماتیک وقت دهی و نوبت دهی آنلاین در وب سایت
  •  امکان اتصال سیستم نوبت دهی آنلاین به در گاه پرداخت آنلاین بانکی
  •  ایجاد و مدیریت شبکه های اجتماعی به جهت مدیریت باشگاه بیماران
  •  بایگانی سوابق و پرونده های مربوط به بیماران به صورت الکترونیکی
  •  ارائه بهترین و کامل ترین گزارشات از سوابق بیماران و مراجعه کنندگان
  •  امکان اتصال به پایگاه اطلاعات علمی جامع پزشکان
  •  امکان تماس خودکار با بیماران جهت یادآوری قرار ویزیت
  •  ارائه تمهیداتی جهت امنیت وب سایت جهت جلوگیری از هک شدن وب سایت
  •  امکان اتصال وب سایت به سانترال های نسل جدید مبتنی بر تکنولوژی ویپ - VOIP
  •  ارائه خدمات برندینگ به جهت خلق و مدیریت برند و نام شما در جوامع پزشکی
  •  بهینه سازی سایت و خدمات سئو به منظور افزایش رنک وب سایت در موتور های جستجو

بهینه سازی سایت و سئو

تعریف بهینه سازی سایت

سئو مخفف شده عبارت Search Engine Optimization می باشد و به این صورت تعریف می شود :

سئو سایت یا بهینه سازی سایت به معنای فریب موتورهای جستجو نمی باشد بلکه با رعایت یک سری اصول و انجام یک سری عملیات می توانید به رتبه های بالا در موتورهای جستجو دست پیدا نمایید .

بهینه سازی سایت فرآیند پیچیده ای دارد که لازمه ی آن دانش فراوان و صبر می باشد , موتورهای جستجو برای رتبه بندی صفحات خود الگوریتم های گوناگون ارائه می کنند , سئوکاران وظیفه دارند که اطلاعات خود را در خدمات سئو بروز نگه دارند .

بهینه سازی سایت و تاریخچه آن

موتورهای جستجو مثل Yahoo , InfoSeek در اوایل ۱۹۹۰ شروع به فعالیت نمودند . بهینه سازی سایت در آن زمان بی معنا بود و موتورهای جستجو نتایج را به ترتیب حروف الفبا به کاربر نمایش می دادند یعنی صفحه ی AAA در اولین نتیجه جستجو نشان داده می شد . با پیشرفت روز به روز اینترنت موتورهای جستجوی جدیدی به میان آمدند که از الگوریتم های پیچیده تر استفاده می نمودند .

 هدف بهینه سازی سایت

هدف از خدمات بهینه سازی سایت افزایش رتبه صفحات وب سایت شما بین رقبایتان می باشد که این افزایش رتبه باعث افزایش بازدید وب سایت , فروش و یا عرضه خدمات شما می شود اما رسیدن به این برتری , زمان بر خواهد بود . شاید شما که در حال خواندن این مطلب می باشید یک وب سایت داشته باشید که احتمالا هدفتان کسب سود و درآمد از طریق اینترنت است . همانطور که بالاتر گفتیم بهینه سازی سایت به معنای افزایش رتبه در نتایج جستجوی یک کلمه کلیدی است و هر چقدر رتبه ی وب سایت شما در کلمه کلیدی مورد نظر بالاتر باشد منجر به کسب درآمد بیشتر می شود . توجه داشته باشید که پرداخت مبلغی برای بهینه سازی وب سایتتان هزینه به حساب نمی آید , یک نوع سرمایه گذاری برای کسب درآمد بیشتر می باشد .

سئو سایت به ۲ بخش On Page Seo و Off Page Seo تقسیم می شود که در ادامه خدمات بهینه سازی سئو به توضیح هرکدام می پردازیم :

On page seo

خدمات بهینه سازی سایت

On page seo یا سئو درون صفحه ای به کنترل کدنویسی وب سایت و هرچیزی که در وب سایت خود آپلود می نمایید مثل متن و تصویر و… گفته می شود . خدمات بهینه سازی سایت خیلی مهم است که قبل از Off page seo , On page seo را به درستی انجام دهید .

Off page seo

سئو سایت بیرون صفحه ای

Off page seo یا سئو بیرون صفحه ای به کارهایی که بیرون از وب سایت شما جهت بدست آوردن رتبه مناسب در نتایج موتورهای جستجو انجام می شود . Off page seo یک پروسه نامحدود لینک بیلدینگ می باشد و اداره خدمات سئو آن بر عهده مهندسین بهینه سازی سایت می باشد .

شرکت ویرا پردازش رامان با تکیه بر کارشناسین مجرب در زمینه سئو سایت آماده ارائه خدمات اعم از بهینه سازی سایتتان , مشاوره رایگان , انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای وب سایت شما و … می باشد . با انجام یک سئو مناسب برای وب سایتتان به کسب سود بیشتر دست پیدا نمایید .

خدمات برندینگ و برند سازی اینترنتی


خدمات برندینگ یا برندسازی امروزه یکی از مباحث داغ شرکت ها و کمپانی ها می باشد مخصوصا شرکت های تازه تاسیس , مبحثی که مدیران سازمان برای آن هر فرصتی را غنیمت شمارده و در مورد خدمات برندینگ به بحث و گفتگو می پردازند و جمله ای که شاید بارها و بارها شنیده باشید ” خدمات برندینگ شرکت خیلی مهم است و باید برای آن وقت کافی بذاریم و همچنین از نظر مالی همیشه باید تامین باشد و … ”

امروزه هم به محض اینکه صحبت از برندسازی می شود از یه جمع ۱۰ نفری حداقل ۷ نفر به این امر واقف هستند و سررشته ای در این زمینه دارند به عبارتی دیگر مشاوران خدمات برندینگ از برند های موجود بیشتر می باشند !

اما نقطه مشترک تمامی این مشاور نماها , تنها طراحی لوگو , طراحی و تولید یک فونت مخصوص برای سازمان می باشد , که بازهم جای شکرش باقیست که تا همین حد هم می توانند خدمات برندینگ را توصیف نمایند .

 برندینگ

اما اساس کار خدمات برندینگ چیز دیگریست و توصیف و ترجمه آن ورای این توضیحات اجمالی و سطحی مشاور نماها می باشد . در حقیقت شما با موفقیت در این امر ذهنیتی را در مردم می سازید که آنها را قانع می کنید که به سمت برند رقبایتان نروند بعبارتی دیگر با خدمات برندینگ ذهنیت مردم را به سوی برند و محصول تولیدی سازمان خود سوق می دهید و بواسطه آن , افراد محصولات تولیدی و یا خدماتی که سازمان شما ارائه می نماید را کاملا درک و تجربه می نمایند .

پس می توان این گونه توصیف نمود که خدمات برندینگ پروسه ای است که موجب افزایش شهرت برند در میان سایر برند های رقبا می گردد که نتیجه این شهرت افزایش اعتبار در میان رقبا و نتیجه کسب اعتبار , افزایش قیمت محصولات و همچنین فروش بیشتر می باشد . پس تعریف کوتاه خدمات برندینگ را می توان این گونه بیان نمود : پروسه ای هوشمندانه برروی محصول و خدمات سازمان که بواسطه آن می توان درآمدزایی و تولید ثروت نمود .

پس نتیجه حاصل می گردد که طراحی لوگو , فونت اختصاصی , بروشور , کارت ویزیت و … همگی ابزار آلات رسیدن به برندینگ می باشند و نه خود برندینگ .

زمانی که سازمانی به چرخه خدمات برندینگ وارد می شود در حقیقت کارکنان و مدیران آن سازمان بدنبال ایجاد وجه تمایز منحصر بفرد با سایر رقبا می باشند که در نتیجه آن ناخودآگاه متوجه می گردید که تا حدود خیلی زیادی از هدر رفت بودجه های بدون هدف و سرمایه های نامناسب جلوگیری نموده اید و سوددهی سازمان با مشتریان وفاداری که بواسطه برند سازی موفق بدست آمده است روندی صعودی را طی می نماید و در آن زمان برند سازمان تبدیل می گردد به یکی از دارایی های غیرملموس که ارزش آن از تمام دارایی های ملموس سازمان بیشتر است . در کنار بدست آوردن مشتریان وفادار ناخودآگاه متوجه می گردید که برای دستیابی به مشتریان جدید هزینه کمتری را متحمل می گردید .

خدمات برندینگ در ویرا پردازش رامان

شرکت ویرا پردازش رامان با تکیه بر تیمی قدرتمند و تجربه ای طولانی مدت در امر خدمات برندینگ و همچنین با موفقیت پشت سر گذراندن پروژه های متعدد در این زمینه آماده ارائه خدمات رسانی به شما سروران می باشد .

شایان ذکر است که برای کسب موفقیت در هر پروژه تیمی متشکل از کارشناسان ارشد بازاریابی بر روی پروژه فوکوس نموده تا بتوانند با کیفیت ترین نتیجه را برای سازمان فراهم نمایند . در ذیل به تشریح مهمترین مراحل کسب موفقیت در خدمات برندینگ توسط شرکت ویرا پردازش رامان می پردازیم :

۱) خدمات برندینگ با ایجاد تصویر اولیه :

در ابتدایی ترین مرحله که با هدف تشکیل تصویری اولیه و شناخت اولیه بازر هدف صورت می پذیرد , تیمی متشکل از کارشناسان مطرح بازاریابی به مطالعه و بررسی مشتریان و هدف سازمان , جهت ایجاد تصویری ابتدایی در ذهن عموم مردم می پردازند . به عبارتی شخصیت ابتدایی برند سازمان در این مرحله شکل می گیرد .

۲) خدمات برندینگ درون سازمانی :

در مرحله دوم از شروع پروژه خدمات برندینگ توسط شرکت ویرا پردازش رامان تیمی از طراحان متخصص و خبره تشکیل گردیده و اقدام به طراحی ابزار آلات درون سازمانی مانند ست ادارای , سربرگ , کارت ویزیت و … می نمایند و به نوعی خدمات برندینگ را از داخل سازمان شروع نموده و سپس به خارج از سازمان هدایت می نمایند .

۳) بروز نگه داشتن برندینگ :

پس از اتمام پروژه های طراحی و مطالعاتی و کسب اطلاعات لازم از بازار هدف و همچنین شناسایی رقبا تیمی از کارشناسان بازارنگر وارد پروژه گردیده و اقدام به رصد نمودن رفتار مشتریان با برند سازمان می پردازند که بسته به رفتار مشتریان اقدام به بروزرسانی و تغییر و تحولات جزیی در برندینگ سازمان می پردازند .

دقت داشته باشید که شرط احیا و پا بر جای ماندن برندینگ سازمان تنها به بروز رسانی های منظم سازمان در این حوزه بستگی دارد .