راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

خدمات برندینگ و برند سازی اینترنتی


خدمات برندینگ یا برندسازی امروزه یکی از مباحث داغ شرکت ها و کمپانی ها می باشد مخصوصا شرکت های تازه تاسیس , مبحثی که مدیران سازمان برای آن هر فرصتی را غنیمت شمارده و در مورد خدمات برندینگ به بحث و گفتگو می پردازند و جمله ای که شاید بارها و بارها شنیده باشید ” خدمات برندینگ شرکت خیلی مهم است و باید برای آن وقت کافی بذاریم و همچنین از نظر مالی همیشه باید تامین باشد و … ”

امروزه هم به محض اینکه صحبت از برندسازی می شود از یه جمع ۱۰ نفری حداقل ۷ نفر به این امر واقف هستند و سررشته ای در این زمینه دارند به عبارتی دیگر مشاوران خدمات برندینگ از برند های موجود بیشتر می باشند !

اما نقطه مشترک تمامی این مشاور نماها , تنها طراحی لوگو , طراحی و تولید یک فونت مخصوص برای سازمان می باشد , که بازهم جای شکرش باقیست که تا همین حد هم می توانند خدمات برندینگ را توصیف نمایند .

 برندینگ

اما اساس کار خدمات برندینگ چیز دیگریست و توصیف و ترجمه آن ورای این توضیحات اجمالی و سطحی مشاور نماها می باشد . در حقیقت شما با موفقیت در این امر ذهنیتی را در مردم می سازید که آنها را قانع می کنید که به سمت برند رقبایتان نروند بعبارتی دیگر با خدمات برندینگ ذهنیت مردم را به سوی برند و محصول تولیدی سازمان خود سوق می دهید و بواسطه آن , افراد محصولات تولیدی و یا خدماتی که سازمان شما ارائه می نماید را کاملا درک و تجربه می نمایند .

پس می توان این گونه توصیف نمود که خدمات برندینگ پروسه ای است که موجب افزایش شهرت برند در میان سایر برند های رقبا می گردد که نتیجه این شهرت افزایش اعتبار در میان رقبا و نتیجه کسب اعتبار , افزایش قیمت محصولات و همچنین فروش بیشتر می باشد . پس تعریف کوتاه خدمات برندینگ را می توان این گونه بیان نمود : پروسه ای هوشمندانه برروی محصول و خدمات سازمان که بواسطه آن می توان درآمدزایی و تولید ثروت نمود .

پس نتیجه حاصل می گردد که طراحی لوگو , فونت اختصاصی , بروشور , کارت ویزیت و … همگی ابزار آلات رسیدن به برندینگ می باشند و نه خود برندینگ .

زمانی که سازمانی به چرخه خدمات برندینگ وارد می شود در حقیقت کارکنان و مدیران آن سازمان بدنبال ایجاد وجه تمایز منحصر بفرد با سایر رقبا می باشند که در نتیجه آن ناخودآگاه متوجه می گردید که تا حدود خیلی زیادی از هدر رفت بودجه های بدون هدف و سرمایه های نامناسب جلوگیری نموده اید و سوددهی سازمان با مشتریان وفاداری که بواسطه برند سازی موفق بدست آمده است روندی صعودی را طی می نماید و در آن زمان برند سازمان تبدیل می گردد به یکی از دارایی های غیرملموس که ارزش آن از تمام دارایی های ملموس سازمان بیشتر است . در کنار بدست آوردن مشتریان وفادار ناخودآگاه متوجه می گردید که برای دستیابی به مشتریان جدید هزینه کمتری را متحمل می گردید .

خدمات برندینگ در ویرا پردازش رامان

شرکت ویرا پردازش رامان با تکیه بر تیمی قدرتمند و تجربه ای طولانی مدت در امر خدمات برندینگ و همچنین با موفقیت پشت سر گذراندن پروژه های متعدد در این زمینه آماده ارائه خدمات رسانی به شما سروران می باشد .

شایان ذکر است که برای کسب موفقیت در هر پروژه تیمی متشکل از کارشناسان ارشد بازاریابی بر روی پروژه فوکوس نموده تا بتوانند با کیفیت ترین نتیجه را برای سازمان فراهم نمایند . در ذیل به تشریح مهمترین مراحل کسب موفقیت در خدمات برندینگ توسط شرکت ویرا پردازش رامان می پردازیم :

۱) خدمات برندینگ با ایجاد تصویر اولیه :

در ابتدایی ترین مرحله که با هدف تشکیل تصویری اولیه و شناخت اولیه بازر هدف صورت می پذیرد , تیمی متشکل از کارشناسان مطرح بازاریابی به مطالعه و بررسی مشتریان و هدف سازمان , جهت ایجاد تصویری ابتدایی در ذهن عموم مردم می پردازند . به عبارتی شخصیت ابتدایی برند سازمان در این مرحله شکل می گیرد .

۲) خدمات برندینگ درون سازمانی :

در مرحله دوم از شروع پروژه خدمات برندینگ توسط شرکت ویرا پردازش رامان تیمی از طراحان متخصص و خبره تشکیل گردیده و اقدام به طراحی ابزار آلات درون سازمانی مانند ست ادارای , سربرگ , کارت ویزیت و … می نمایند و به نوعی خدمات برندینگ را از داخل سازمان شروع نموده و سپس به خارج از سازمان هدایت می نمایند .

۳) بروز نگه داشتن برندینگ :

پس از اتمام پروژه های طراحی و مطالعاتی و کسب اطلاعات لازم از بازار هدف و همچنین شناسایی رقبا تیمی از کارشناسان بازارنگر وارد پروژه گردیده و اقدام به رصد نمودن رفتار مشتریان با برند سازمان می پردازند که بسته به رفتار مشتریان اقدام به بروزرسانی و تغییر و تحولات جزیی در برندینگ سازمان می پردازند .

دقت داشته باشید که شرط احیا و پا بر جای ماندن برندینگ سازمان تنها به بروز رسانی های منظم سازمان در این حوزه بستگی دارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.