راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

بهینه سازی سایت و سئو

بهینه سازی سایت

تعریف بهینه سازی سایت

سئو مخفف شده عبارت Search Engine Optimization می باشد و به این صورت تعریف می شود :

  

سئو سایت یا بهینه سازی سایت به معنای فریب موتورهای جستجو نمی باشد بلکه با رعایت یک سری اصول و انجام یک سری عملیات می توانید به رتبه های بالا در موتورهای جستجو دست پیدا نمایید .

بهینه سازی سایت فرآیند پیچیده ای دارد که لازمه ی آن دانش فراوان و صبر می باشد , موتورهای جستجو برای رتبه بندی صفحات خود الگوریتم های گوناگون ارائه می کنند , سئوکاران وظیفه دارند که اطلاعات خود را بروز نگه دارند .

بهینه سازی سایت و تاریخچه آن

موتورهای جستجو مثل Yahoo , InfoSeek در اوایل ۱۹۹۰ شروع به فعالیت نمودند . بهینه سازی سایت در آن زمان بی معنا بود و موتورهای جستجو نتایج را به ترتیب حروف الفبا به کاربر نمایش می دادند یعنی صفحه ی AAA در اولین نتیجه جستجو نشان داده می شد . با پیشرفت روز به روز اینترنت موتورهای جستجوی جدیدی به میان آمدند که از الگوریتم های پیچیده تر استفاده می نمودند .

 هدف بهینه سازی سایت

هدف از بهینه سازی سایت افزایش رتبه صفحات وب سایت شما بین رقبایتان می باشد که این افزایش رتبه باعث افزایش بازدید وب سایت , فروش و یا عرضه خدمات شما می شود اما رسیدن به این برتری , زمان بر خواهد بود . شاید شما که بهینه سازی سایت در حال خواندن این مطلب می باشید یک وب سایت داشته باشید که احتمالا هدفتان کسب سود و درآمد از طریق اینترنت است . همانطور که بالاتر گفتیم بهینه سازی سایت به معنای افزایش رتبه در نتایج جستجوی یک کلمه کلیدی است و هر چقدر رتبه ی وب سایت شما در کلمه کلیدی مورد نظر بالاتر باشد منجر به کسب درآمد بیشتر می شود . توجه داشته باشید که پرداخت مبلغی برای بهینه سازی سایت هزینه به حساب نمی آید , یک نوع سرمایه گذاری برای کسب درآمد بیشتر می باشد .

بهینه سازی سایت به ۲ بخش On Page Seo و Off Page Seo تقسیم می شود که در ادامه به توضیح هرکدام می پردازیم :

On page seo

بهینه سازی سایت درون صفحه

On page seo یا سئو درون صفحه ای به کنترل کدنویسی وب سایت و هرچیزی که در وب سایت خود آپلود بهینه سازی سایت می نمایید مثل متن و تصویر و… گفته می شود . خیلی مهم است که قبل از Off page seo , On page seo را به درستی انجام دهید .

Off page seo

سئو سایت بیرون صفحه ای

Off page seo یا سئو بیرون صفحه ای به کارهایی که بیرون از وب سایت شما جهت بدست آوردن رتبه مناسب در نتایج موتورهای جستجو انجام می شود . Off page seo یک پروسه نامحدود لینک بیلدینگ می باشد و اداره آن بر عهده مهندسین بهینه سازی سایت می باشد .

شرکت ویرا پردازش رامان با تکیه بر کارشناسین مجرب در زمینه سئو سایت آماده ارائه خدمات اعم از بهینه سازی سایتتان , مشاوره رایگان , انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای وب سایت شما و … می باشد . با انجام یک سئو مناسب برای وب سایتتان به کسب سود بیشتر دست پیدا نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.