راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

پشتیبانی وب سایت

امروزه با توجه به شرایط خاص اقتصادی که در جامعه وجود دارد اکثر سازمان ها به دنبال کاهش هزینه های سازمان خود می باشند که برای این امر راه حل های فراوانی وجود دارد اما همگی توجیه مناسبی برای کاهش هزینه ندارند مانند پشتیبانی وب سایت که چنانچه این امر در سازمان لغو گردد و یا بودجه ای به آن اختصاص داده نشود , پس از مدتی سازمان باید خسارت های جبران ناپذیر و به مراتب بالاتر از هزینه های پشتیبانی وب سایت را متحمل گردد .

 

 

پشتیبانی وب سایت و تخصص های مورد نیاز

در پشتیبانی وب سایت و بروز رسانی آن , تیم باید علم و تجربه بالایی داشته باشد که این امر یکی از وظایف مهم و خطیر مدیر وب سایت می باشد . اگر وب سایت سازمان را مانند فروشگاهی فرض نماییم که مدیریت مجموعه هیچ گونه علم و تبحری در نگهداری , برنامه ریزی و پیشبرد آن نداشته باشد قطعا پس از مدتی آن محل ظاهر نامناسب و روندی رو به زوال و شکست در پیش خواهد گرفت . وب سایت هم همین گونه خواهد بود و چنانچه وب سایت سازمانی , تیم پشتیبانی نداشته باشد قطعا پس از مدتی از استاندرد های لازم خارج شده در نتیجه محتوای هجو و غیر اصولی وارد وب سایت می گردد و در پایان شاهد کاهش رتبه وب سایت , حملات مخربانه , سرقت اطلاعات و … خواهد بود . قطعا برای بازگشتن به شرایط قبل سازمان متحمل هزینه های مالی و زمانی گزافی می گردد و در پایان هم به نتیجه مطلوب نخواهد رسید . پس بهتر است این امر مهم به یک تیم متخصص پشتیبانی وب سایت واگذار گردد تا سازمان شاهد این گونه خسارات نباشد .

تخصص های مورد نیاز در پشتیبانی وب سایت

پشتیبانی وب سایت و فواید آن

تیم پشتیبانی وب سایت حرفه ای , می تواند کمک شایانی به سازمان در رسیدن به اهداف تجاری خود نماید و همچنین هزینه های تبلیغات و بروز رسانی های وب سایت را تا حدود خیلی زیادی کاهش دهد . پشتیبانی وب سایت در حقیقت سرویس و  خدماتی ارائه می نماید که موجب بروز نگه داشتن وب سایت و همچنین افزایش ترافیک و جذب بازدید کننده می گردد . وب سایتی که تمام ماژول ها و قابلیت های مطرح پشتیبانی وب سایت طراحی سایت روز دنیا را هم که داشته باشد بدون محتوا هیچ گونه ارزشی ندارد و بیشترین بودجه ای که برای پشتیبانی وب سایت در نظر گرفته می شود بابت تالیف و تهیه محتوا برای وب سایت می باشد همچنین هیچ گونه وب سایتی بدون سئو نمی تواند به موفقیت دست یابد پس یکی دیگر از وظایف مهم تیم پشتیبانی وب سایت ارائه راهکارهای بروز بهینه سازی وب سایت و سئو می باشد . پس نقش پشتیبانی وب سایت در هر سازمان و یا کسب و کار اینترنتی به سبب داشتن دو اصل که مارکتینگ را به موفقیت می رساند : ۱٫ تولید محتوا ۲٫ سئو بسیار مهم و حیاتی می باشد .

از دیگر فرآیند هایی که در پشتیبانی وب سایت کنار این دو اصل مهم صورت می پذیرد می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  1. راه اندازی جدیدترین Plugin های امنیتی
  2. Update نمودن مدیریت محتوا ( CMS )
  3. تهیه Backup از اطلاعات وب سایت
  4. Update پلاگین های استفاده شده
  5. بروز رسانی و بازاریابی محتوایی برای وب سایت
نظرات 1 + ارسال نظر
N...L...R یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 15:18 http://maloosak.69.mu

آدم ها دنبال خوشبختی می گردند اما خوشبختی پیدا کردنی نیست ساختنی است... سعادت و خوشبختی رو براتون آرزومندم... خوشحال میشم به منم سر بزنین نیومدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
98651

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.