راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

لزوم استفاده از طراحی پورتال در سازمان


مفهوم طراحی پورتال

طراحی پورتال در لغت به معنای دروازه یا درگاه می باشد . ولی در دنیای اینترنت معنای دیگری دارد . طراحی پورتال را می توان این گونه تعریف نمود : دروازه ای از اطلاعات و اسناد با اهمیت در یک یا چند سازمان که به صورت یکدست و طبقه بندی شده در محیط های تحت وب در اختیار شما قرار دهد و می توانید در آن ها تغییر و یا نسخه های جدید از اطلاعات به وجود بیاورید .

هدف طراحی پرتال

در سازمان های بزرگ با حجم اطلاعات زیاد است و روز به روز حجم این طراحی پرتال اطلاعات زیاد می شود یکی از مزایای مهم یک پورتال سازماندهی و طبقه بندی اطلاعات می باشد که جستجو و پیدا نمودن یک اطلاعات طراحی پرتال خاص در این حجم عظیم از اطلاعات کاری ناممکن می باشد که به وسیله پورتال این مشکل رفع شده است . حال می رسیم به توضیح هدف از طراحی پرتال در سازمان , همانطور که می دانید شرط اول پایداری یک سازمان رعایت نظم می باشد . هدف یک سازمان از طراحی پرتال ارتقا کسب و کار بر پایه اهداف آن سازمان و فراهم نمودن موقعیت برای کاربران جهت دسترسی , تغییر و یا اضافه نمودن اطلاعات و همچنین طراحی پرتال انجام وظایف محول شده به آن ها بدون محدودیت زمانی و مکانی می باشد.

طراحی پرتال

مزایای طراحی پرتال

از مزایای طراحی پرتال برای سازمان می توان به این موارد اشاره نمود :

  1. کاهش در هزینه ها
  2. مدیریت آسان اطلاعات
  3. افزایش رضایت مشتریان
  4. تنوع در ارائه سرویس ها و خدمات
  5. افزایش امنیت در حفظ اطلاعات سازمان
  6. امکان تصمیم گیری نزدیک به اهداف سازمان و نظارت بهتر توسط مدیران
  7. استفاده از پورتال یک برتری در رقابت میان سازمان ها دولتی و خصوصی به حساب می آید

انواع طراحی پورتال

    1. پورتال های تجاری
    2. پورتال های سازمانی
    3. پورتال های علمی و فرهنگی
    4. پورتال های تخصصی و عمومی
    5. پورتال های شرکتی و موسسه ها
    6. پورتال های سرمایه گذاری , مناقصه و سهام

طراحی پورتال

در آخر این را به عنوان یک نکته به خاطر داشته باشید اگر قصد مدیریت کسب طراحی پورتال و کارتان را به صورت غیر متمرکز را دارید مطمئناء محدودیت های زمانی و مکانی فراوانی به جهت گستردگی کسب و کارتان وجود دارد شما طراحی پورتال می توانید با ترکیب نمودن پورتال و یک اتوماسیون اداری این محدودیت ها را از بین ببرید و کسب و کار خود را از هر جا که باشید مدیریت نمایید . 

اگر فکر می کنید که به یک دگرگونی در سازمان خود و یا به تازگی سازمانی طراحی پورتال راه اندازی نموده اید که نیاز به نظم و سعی در پایدار نگه داشتن سازمان خود دارید همین حالا با کارشناسان ما به طور رایگان مشاوره نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.