راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

موارد ارزیابی برند


در یک برندینگ خوب لازم است هر چند وقت یک بار برندتان را ارزیابی کنید تا بفهمید اگر از فرآیند برندینگ درست خارج شده اید تغییری در ادامه برندینگ خود بدهید . مواردی که برندتان را باید با آن ها ارزیابی کنید در این مطلب خواهیم گفت . این موارد , 3 مورد را شامل می شود .

  

افرادی که در برندینگ تجربه بالایی دارند متعقدند که موارد مربوط به مشتری باید اهمیت فراوانی داده شود . دلیل اهمیت این امر نیازمند بودن ما به مشتری جهت ارائه خدمات و محصولات برندمان به آن ها است . متاسفانه بعضی برندها هم در این راه شکست می خورند .

حال با این توضیحات می توانید بگویید چه چیزی از تجارت شما مراقبت می نماید ؟ بله درسته " برند " است که از تجارت شما مراقبت می نماید . برند است که پیام های شما را به مشتریانتان انتقال می دهد .

حال می رسیم به توضیح 3 موردی که می توانید برندینگ خود را با آن ها ارزیابی نمایید .

1- فرآیند برندینگ با دید بلند مدت

این نکته را بدانید راه اندازی یک سایت , کاتالوگ و یا ساخت نرم افزار تلفن همراه به حساب نمی آید . تمام این کارها فقط جزئی از انجام فرآیند برندینگ حساب می شود که برای ایجاد ارزش در برند شما امری ضروری محسوب می شود .

فرآیند خود را بر پایه ای بلند مدت برنامه ریزی نمایید یعنی چه ؟ یعنی فرآیند برندینگ در طی زمان و همیشگی بودن آن جواب خواهد داد .

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به برندینگ بر روی تصویر زیر کلیک نمایید .

برندینگ

2- برنامه ریزی بودجه برای برندینگ

تمام قسمت های از  شامل کاتالوگ , لوازم التحریر , سایت , برندینگ شبکه های اجتماعی و ... می شود برای بدست آوردن اهداف تان در نیاز به برنامه ریزی و مشخص نمودن یک مسیر و قدم برداشتن در آن مسیر لازم برندینگ می باشد . در این راه داستان های جذاب از تجربه کاربران از خدمات و یا محصولاتتان است که برای همدیگر تعریف می نمایند . .

بسیاری از مدیران برند جهت دستیابی به این هدف , عملی برای بودجه بندی برندینگ انجام نداده اند لازم است اندیشه ای برای این امر انجام دهند .

بعضی دیگر از مدیران برند هم هستند که عمل بودجه بندی برندینگ را انجام  داده اند ولی این بودجه بندی پشتیبانی ندارد و یا پشتیبانی از آن کم است . پشتیبانی از بودجه برای  باید طوری باشد که بتوان یک استراتژی استوار و قوی برای پیشبرد فرآیند برندینگ تنظیم نمود .

بدترین کاری که در بودجه بندی می توان انجام داد که موجب هدر رفتن برندینگ پول و وقت شما می شود بودجه بندی بدون برنامه و بدون نظم می باشد .

3- تنظیم یک استراتژی برای برندینگ

شما به وسیله راه و روش های محافظت از دارایی هایتان می توانید یک استراتژی پسندیده برای برندینگ خود تنظیم نمایید . تنظیم یک استراتژی خوب یعنی شناساندن و ایجاد ذهنیتی که راجع به برند خود می خواهید در مردم تشکیل شود را توسط این استراتژی پیاده سازی نمایید .

نظرات 1 + ارسال نظر
لیدا پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 11:26 http://meandyou.mihanblog.com

آیا می دانید تبادل لینک با صفحاتی که در صفحه اول گوگل هست تاثیر زیادی بر روی بازدید شما داره؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.