در یک برندینگ خوب لازم است هر چند وقت یک بار برندتان را ارزیابی کنید تا بفهمید اگر از فرآیند برندینگ درست خارج شده اید تغییری در ادامه برندینگ خود بدهید . مواردی که برندتان را باید با آن ها ارزیابی کنید در این مطلب خواهیم گفت . این موارد , 3 مورد را شامل می شود .
افرادی که در برندینگ تجربه بالایی دارند متعقدند که موارد مربوط به مشتری باید اهمیت فراوانی داده شود . دلیل اهمیت این امر نیازمند بودن ما به مشتری جهت ارائه خدمات و محصولات برندمان به آن ها است . متاسفانه بعضی برندها هم در این راه شکست می خورند .
حال با این توضیحات می توانید بگویید چه چیزی از تجارت شما مراقبت می نماید ؟ بله درسته " برند " است که از تجارت شما مراقبت می نماید . برند است که پیام های شما را به مشتریانتان انتقال می دهد .
حال می رسیم به توضیح 3 موردی که می توانید برندینگ خود را با آن ها ارزیابی نمایید .
1- فرآیند برندینگ با دید بلند مدت
این نکته را بدانید راه اندازی یک سایت , کاتالوگ و یا ساخت نرم افزار تلفن همراه به حساب نمی آید . تمام این کارها فقط جزئی از انجام فرآیند برندینگ حساب می شود که برای ایجاد ارزش در برند شما امری ضروری محسوب می شود .
فرآیند خود را بر پایه ای بلند مدت برنامه ریزی نمایید یعنی چه ؟ یعنی فرآیند برندینگ در طی زمان و همیشگی بودن آن جواب خواهد داد .
برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به برندینگ بر روی تصویر زیر کلیک نمایید .
2- برنامه ریزی بودجه برای برندینگ
تمام قسمت های از شامل کاتالوگ , لوازم التحریر , سایت , برندینگ شبکه های اجتماعی و ... می شود برای بدست آوردن اهداف تان در نیاز به برنامه ریزی و مشخص نمودن یک مسیر و قدم برداشتن در آن مسیر لازم برندینگ می باشد . در این راه داستان های جذاب از تجربه کاربران از خدمات و یا محصولاتتان است که برای همدیگر تعریف می نمایند . .
بسیاری از مدیران برند جهت دستیابی به این هدف , عملی برای بودجه بندی برندینگ انجام نداده اند لازم است اندیشه ای برای این امر انجام دهند .
بعضی دیگر از مدیران برند هم هستند که عمل بودجه بندی برندینگ را انجام داده اند ولی این بودجه بندی پشتیبانی ندارد و یا پشتیبانی از آن کم است . پشتیبانی از بودجه برای باید طوری باشد که بتوان یک استراتژی استوار و قوی برای پیشبرد فرآیند برندینگ تنظیم نمود .
بدترین کاری که در بودجه بندی می توان انجام داد که موجب هدر رفتن برندینگ پول و وقت شما می شود بودجه بندی بدون برنامه و بدون نظم می باشد .
3- تنظیم یک استراتژی برای برندینگ
شما به وسیله راه و روش های محافظت از دارایی هایتان می توانید یک استراتژی پسندیده برای برندینگ خود تنظیم نمایید . تنظیم یک استراتژی خوب یعنی شناساندن و ایجاد ذهنیتی که راجع به برند خود می خواهید در مردم تشکیل شود را توسط این استراتژی پیاده سازی نمایید .
آیا می دانید تبادل لینک با صفحاتی که در صفحه اول گوگل هست تاثیر زیادی بر روی بازدید شما داره؟