راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

آیا زیره سیاه واقعا لاغر می کند؟


بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای لاغری رژیم آنلاین و کاهش وزن از گیاهان دارویی استفاده کنند که یکی از این گیاهان دارویی زیره سیاه است.

  

دکتر محمدحسین صالحی‌ سورمقی، استاد رژیم آنلاین دانشکده داروسازی تهران با اشاره به اثرات مهم این گیاه دارویی گفت: زیره سیاه، ضدنفخ، ضداسپاسم، معرق و ضدقارچ و رژیم آنلاین همچنین مقوی معده، محرک اشتها، محرک ترشح غدد معده است و ترکیبات اسانس‌دار رژیم آنلاین موجود در آن می‌تواند به سوخت و ساز بدن کمک کند.

وی همچنین گفت: یکی از مصارف مهم زیره، به عنوان رژیم آنلاین چاشنی و ادویه در صنایع غذایی است و استفاده از آن با ممنوعیت همراه نیست.

این متخصص فارماکوگنوزی با تاکید بر این مساله که مصرف رژیم آنلاین زیره سیاه در برخی از افراد ممکن است تا حدودی باعث لاغری شود گفت: برحسب شرایط رژیم لاغری بدنی افراد، اثردهی این گیاه متفاوت است. اگرچه استفاده از زیره سیاه در برخی از افراد تا حدودی باعث رژیم لاغری می‌شود ولی این مساله برای همه عمومیت ندارد و ممکن است در برخی افراد جواب بدهد و برخی دیگر نه. البته رژیم لاغری این مساله درخصوص دیگر گیاهان اسانس‌دار مثل رازیانه، زیره سبز و... هم صدق می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به رژیم لاغری بر روی تصویر زیر کلیک نمایید . 

رژیم آنلاین

صالحی‌سورمقی همچنین به افرادی هم که تمایل به مصرف رژیم لاغری عرق زیره سبز دارند توصیه کرد: توصیه می‌شود عرق زیره سبز را از محل‌های معتبری که عرقیات رژیم لاغری گیاهی با بسته‌بندی‌های مناسب و نام و نشان استاندارد عرضه می‌شود، تهیه کنید.

این استاد دانشگاه داروسازی تهران درنهایت در پاسخ به این رژیم لاغری سوال که بین عرقیات گیاهی مصرف کدام‌ یک برای کاهش اشتها مناسب است، گفت: مصرف رژیم لاغری عرقیات تاثیری در کاهش اشتها ندارد چون عرقیات گیاهی مخلوط اسانس با آب هستند که اسانس‌ موجود در آن به دلیل اینکه باعث تحریک معده و به دنبال آن ترشح بیشتر آنزیم‌ها می‌شوند، اشتهاآور هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.