راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

الفبای کاهش وزن (2)

رژیم لاغری آنلاین

درمطلب  الفبای کاهش وزن (1) ، به بعضی از اصول مهم در کاهش وزن موفق اشاره شد، در این مطلب به ادامه این مورد مهم پرداخته می‌شود.

   

عادات قدیمی خود را که باعث افزایش وزن می‌شوند ترک و با عادات سالم‌تر جایگزین کنید. مثلا به‌جای خامه، شیر کم چرب به قهوه اضافه کنید، از محصولات کم چرب استفاده کنید و از خوردن غذاهای سرخ شده اجتناب کنید. پیروی از الگوی غذایی سالم به کاهش وزن طولانی مدت کمک می‌کند.

 

فیبر هدیه طبیعت برای کاهش وزن است. فیبرها 2 دسته هستند: محلول که در حبوبات و جودوسر وجود دارد و نا محلول که در میوه‌ها و سبزیجات و غلات کامل یافت می‌شود. فیبر‌های محلول به کاهش کلسترول و قند خون، و انواع نامحلول رژیم لاغری به برطرف شدن یبوست کمک می‌کنند. هر دو نوع برای سلامت بدن مفیدند و باعث حس سیری می‌شوند. مواد غذایی که فیبر بالایی دارند، معمولا میزان آب زیاد رژیم لاغری و کالری کمی دارند که این ویژگی سبب می‌شود، آن‌ها جزء غذاهای اصلی در رژیم غذایی قرار گیرند.

 

قلب شما تحت تاثیر انتخاب‌های غذایی قرار می‌گیرد. غذاهایی را که چربی رژیم لاغری اشباع و ترانس پایین دارند، مصرف کنید. روغن‌های سالم مانند کانولا، زیتون و روغن‌های گیاهی میل کنید و بیشتر از غذاهایی که غنی از اسید چرب امگا-3 هستند، مانند رژیم لاغری  گردو، بذر کتان و ماهی سالمون و دیگر ماهی‌های چرب استفاده کنید. محصولات کم چرب یا بدون چربی انتخاب کنید، چربی و پوست گوشت و  رژیم لاغری مرغ را دور بریزید. حبوبات، آجیل‌ها و غلات کامل در بالای لیست غذاهای محافظت کننده از قلب قرار دارند.


 رژیم لاغری


کالری‌های دریافتی از غذاها را حساب کنید. برچسب‌های غذایی را بخوانید تا انتخاب‌های رژیم لاغری سالم‌تری داشته باشید. این کار به دستیابی به هدف شما که کاهش وزن است، کمک می‌کند.

 

گام‌های خود را هر روز بشمارید. هدف، رسیدن به 10000 گام است. هر روز تعداد رژیم لاغری قدم‌های خود را افزایش دهید، حتی اگر به هدف نهایی هم نرسید. هر قدمی که شمرده می‌شود، به شما یادآوری می‌کند که رسیدن به تناسب اندام ساده و امکان پذیر است.

 

لبنیات غنی از مواد مغذی مانند کلسیم بوده و پروتئین بالایی دارند. انواع کم چرب آن‌ها، انتخاب مناسبی برای میان وعده‌ها هستند.

 

مکمل‌های غذایی در رژیم‌های بسیار کم کالری ضروری هستند. مصرف روزانه رژیم لاغری آنلاین یک عدد مولتی ویتامین در صورت تجویز متخصص تغذیه، به برطرف شدن کمبود‌های مواد مغذی کمک می‌کند.

 

نگرش خود را تغییر دهید. به خود بقبولانید که عبور از موانع کاهش وزن امکان رژیم لاغری آنلاین  پذیر است. به افکار منفی اجازه ندهید به مغز شما وارد شده و تلاش‌هایتان را برای کاهش وزن از بین ببرند، از اشتباهات گذشته برای قرار گرفتن در مسیر رژیم لاغری آنلاین درست استفاده کنید.

 

وعده‌های غذایی منظم ضروری هستند. متخصصین تغذیه معتقدند که فاصله بین رژیم لاغری آنلاین وعده‌های غذایی نباید بیش از 4 تا 5 ساعت باشد. گرسنگی طولانی مدت و شدید باعث مصرف بیش از حد غذا می‌شود. بعضی متخصصین معتقدند که رژیم لاغری آنلاین اگر افراد 7 وعده غذایی کوچک در طول روز داشته باشند، بهتر رژیم خود را رعایت می‌کنند.


 رژیم آنلاین


هشیارانه غذا خوردن به این معنی است که هر لقمه از غذا را بچشید. در حین غذا خوردن از رژیم لاغری آنلاین کارها و چیزهایی که تمرکز را از بین می‌برند دوری کنید و به طعم، عطر و بافت غذا توجه کنید. این کار باعث می‌شود از غذا خوردن بیشتر لذت ببرید و به رژیم لاغری آنلاین علاوه متوجه پیام‌های سیری نیز بشوید که خود این امر از پر‌خوری جلوگیری می‌کند.

 

یک کلوچه دیگر، یک لیوان آب‌میوه دیگر، یک اسکوپ بستنی بیشتر، فقط یکی دیگر، باعث دریافت کالری بسیار زیادی می‌شود. کنترل سهم‌های غذایی برای موفقیت در کاهش وزن ضروری است. لازم نیست غذاهای مورد علاقه خود را کنار بگذارید، فقط اندازه و مقدار آن‌ها را رعایت کنید. می‌توانید از بشقاب و قاشق‌های کوچک‌تر استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.