راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

راه های درمان چاقی

رژیم لاغری آنلاین

محققین انیستیتو دارویی آمریکا اظهار می کنند که چاقی یک بیماری پیچیده و چند علتی است که به دلایل مختلف مکانیسم تنظیم اشتها و متابولیسم انرژی در فرد چاق دچار مشکل شده است.

   

متاسفانه افراد چاق اغلب به دنبال یک روش آسان و سریع برای  رژیم لاغری آنلاین درمان این بیماری مزمن و پیچیده هستند، به همین دلیل به رژیم های غیر اصولی و مصرف انواع قرص های لاغری رو می آورند که در انتها و در بیشتر موارد هنگامی که دوره رژیم لاغری آنلاین مشخص شده به اتمام می رسد فرد در زمان کمی به وزن اولیه باز می گردد.

 

مرکز تحقیقات غذا و داروی آمریکا عقیده دارد که برای کاهش  رژیم لاغری آنلاین سریع وزن هیچ راه میان بر و هیچ داروی معجزه آسایی وجود ندارد.

 

پس چه باید کرد؟

 

کاهش صحیح وزن به یک برنامه ریزی دقیق نیاز دارد که در آن هدف رژیم لاغری آنلاین باید مشخص شود و سپس رزیم غذایی غلط و شیوه زندگی تغییر پیدا کند. گام بعدی تقویت اراده و حمایت بیمار در ادامه مسیر است.


 رژیم آنلاین

درمان های مرسوم اضافه وزن و چاقی:

 

درمان های غیر تهاجمی

1-         رژیم لاغری آنلاین کاهش وزن

2-         دارو درمانی(مصرف داروهای لاغری)

3-         ورزش و فعالیت بدنی

4-         اصلاحات رفتاری

 

درمان های تهاجمی

(اعمال جراحی دستگاه گوارش که به منظورکاهش دریافت و جذب مواد غذایی انجام میشوند.)

1-         گذاشتن بالون در داخل معده (Ballon Replacement)

2-         گاستروپلاستی (Gastroplasty)

3-         بای پس روده (Intestinal Bypass)

4-         لیپوساکشن (Liposuction)

5-         سیم کشی فک یا سیمپیچی آرواره ها (Jaw Wiring)

6-         حلقه یا نوار معده (Gastric Bandage)

 

تکنولوژی های درمان موضعی برای رفع سلولیت (شامل درمان های تهاجمی و غیر تهاجمی)

1-         رولر وکیوم ماساژ

2-         اولتراسوند

3-         لیزرهای کم توان

4-         سیستم RF

5-         الکتروتراپی

6-         تکنولوژی جدید اکوستیک ویو تراپی Acoustic Wave Therapy (AWT)

7-         کاویتیشنال اولتراپورشن

8-         کرایولیپولیز

9-         لیپوماتیک

در هفته های آتی، به شرح و بسط هر کدام از این روش ها می پردازیم.

 

رژیم غذایی بر پایه اصول علمی:

 

اولین مرحله برای کاهش وزن مشخص کردن وزن ایده آل و مشاوره درست می باشد.

رژیم صحیح رژیمی است که بتواند سبب کاهش وزنی حدود 0.5 تا 1 کیلوگرم در هفته شود. کالری رژیم غذایی شما نیز باید 300 تا 500 کالری کمتر از کالری مورد نیاز روزانه تان باشد. پس باید یک برنامه غذایی منطبق بر اصول تغذیه سالم که شامل تعادل، تنوع و اراده است پی ریزی کنید.

منظور از تعادل تامین انواع مختلفی از مواد غذایی به تناسب یکدیگر است. یعنی نباید مصرف یک نوع ماده مغذی به مقدار زیاد وجود داشته باشد و در مقابل ماده مغذی دیگری حذف شود. از طرف دیگر تعادل به معنای بالانس  رژیم لاغری بین انرژی دریافتی و انرژی مصرفی است. اگر انرژی دریافتی بیش از انرژی مصرفی باشد چاقی، اگر انرژی مصرفی بیش از انرژی دریافتی باشد لاغری و اگر این دو در یک کفه  رژیم لاغری قرار بگیرند تعادل در وزن ایجاد می شود.

 

از آنجا که چربی ها دارای انرژی متراکم و بیشتری نسبت به کربوهیدرات ها   رژیم لاغری و پروتئین ها هستند (هر گرم چربی 9 کیلو کالری انرژی تولید می کنند) بنابراین در برنامه های کاهش وزن باید توجه بیشتری بر روی آن ها شود. از گرفتن رژیم لاغری خیلی کم کالری که تمام یک گروه از گروه های هرم غذایی را حذف می کنند (مثلا پروتئین یا کربوهیدرات) اجتناب کنید. این گونه رژیم ها از آنجا که حاوی تمام مواد مغذی مورد نیاز برای تامین سلامتی بدن نیستند در اغلب موارد مضر هستند. برای دریافت رژیم لاغری بر روی تصویر زیر کلیک نمایید .


رژیم لاغری


تنوع: منظور از تنوع مصرف همه ی گروه های غذایی است که  رژیم لاغری در هرم غذایی وجود دارند. در ضمن یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی می تواند بر مبنای ذائقه شما فهرست غذاهای جایگزین را در رژیم غذایی روزانه تان قرار دهد.

 

اراده: منظور از اراده کنترل میل به خوردن تنقلات، شیرینی و ... و رعایت رژیم لاغری صحیح است. به یاد داشته باشید که هیچ مرحله ای در مراحل کاهش وزن بدتر از به دست آوردن مجدد وزن نیست. بسیاری از افراد خیلی چاق بارها وزن از  رژیم لاغری دست داده و دوباره چاق می شوند (مانند یویو). در هر بار از این تغییرات از دست دادن همان مقدار وزن زمان بیشتری نیاز خواهد داشت و  رژیم لاغری زمان کمتری برای جایگزینی، زیرا این روند سبب جایگزینی چربی احشایی (چربی های مفیدی که برای حفاظت از اندام های داخلی بدن هستند) به چربی زیر جلدی می شود که علاوه بر ایجاد بیماری، سبب اتلاف سرمایه و وقت و صدمه به اعتماد به نفس فرد نیز می شود.

 

منابع:

کتاب داروهای لاغری سراب یا واقعیت

کتاب تغذیه و تناسب اندام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.