راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

نقش انگیزه در رژیم های کاهش وزن


رژیم لاغری آنلاین


دستیابی به هر هدفی انگیزه ای قوی می طلبد، به منظور رسیدن به تغذیه متعادل ، متنوع و متناسب باید بینش افراد نسبت به خوردن و آشامیدن و انجام ورزش های سبک به طور بنیادی تغییر کند.

 

 

انگیزه های بلند مدت و کوتاه مدت

 

معمولا دستیابی به هر یک از اهداف و دلایل شما برای تناسب اندام (که یک انگیزه قوی  رژیم لاغری تلقی می شود) نیازمند زمان طولانی می باشد. بعید است که خواست فعلی شما به همین شدت تا ماه ها و حتی سال های دیگر حفظ شود. رفته رفته خواسته ها کم رنگ تر رژیم لاغری و در ادامه راه ، اراده ضعیف تر می شود و حس لذت خواهی و لذت جویی بر عافیت طلبی غلبه خواهد کرد.

 

لذا برای جلوگیری از این موضوع بهتر است اهداف گسترده و بلند مدت خود را به انگیزه های  رژیم لاغری کوتاه مدت و دست یافتنی تقسیم کنید و برای هر یک از این مقاطع دلایل خاص خودتان را یادداشت کنید.

به عنوان مثال تصمیم گرفته اید برای رسیدن به سلامتی همزمان با تعدیل و کنترل غذای خود، 1-2 ساعت پیاده روی یا ورزش را آغاز نمایید. برای دریافت رژیم لاغری بر روی تصویر زیر کلیک نمایید . 


رژیم لاغری


بهتر است در اولین قدم با 15 دقیقه (یک روز در هفته) آغاز و سپس آن را به رژیم لاغری نیم ساعت در روز افزایش دهید. بعد به دو روز در هفته و به همین ترتیب به تمام روزهای هفته و به مدت طولانی تر افزایش دهید.

 

برای اینکه انگیزه ایجاد شده فروکش ننماید، دلایل خود را برای  رژیم لاغری هر یک از اقدام ها ( تعدیل مقدار غذا یا حذف تنقلات و آغاز فعالیت بدنی) یادداشت کرده و آنها را جلوی آینه، روی در کمد لباس یا یخچال بچسبانید. رژیم لاغری بدین ترتیب شما با دیدن این دلایل و یادآوری اهمیت تصمیم گیری خود از لذت آنی و راحت طلبی زود گذر و یا عادت های نادرست مثل پرخوری، شتاب و عجله در رژیم لاغری  غذاخوردن، چشم پوشی خواهید نمود و در اثر مداومت و ممارست روش زندگی شما در طول زمان تغییر می کند و نهادینه می شود.

 

راه کارهای اجرایی ایجاد انگیزه بیشتر جهت کاهش وزن

 

شما متعلق به کدام یک از گروه های رژیم لاغری آنلاین سه گانه زیر هستید:

 

افرادی که به سلامتی شان اهمیت می دهند.

افرادی که به ظاهرشان اهمیت رژیم لاغری آنلاین می دهند.

افرادی که نه به سلامتی و نه به ظاهرشان اهمیت می دهند.

افرادی که به سلامتی شان اهمیت می دهند:

 

در مورد این افراد، یادآوری روزهایی از زندگی که سالم و شاداب به رژیم لاغری آنلاین  فعالیت های گوناگون مشغول بوده اند، ممکن است عامل ایجاد انگیزه برای اقدام به کاهش وزن و تداوم آن باشد. شما نیز روزهایی را به خاطر بیاورید که چگونه با اندامی متناسب، رژیم لاغری آنلاین سرحال و سرزنده، بدون درد زانو یا کمر و یا ناتوانی به انجام فعالیت های خود می پرداختید.

در میان اقوام دوستان و آشنایان افرادی را الگوی خود قرار دهید که در سنین بالا هستند و رژیم لاغری آنلاین با اندامی متناسب هنوز سرپایند و به فعالیت مشغولند.

 

افرادی که به ظاهرشان اهمیت می دهند:

 

در مورد این افراد یادآوری مقاطعی از عمرشان که از اندامی متناسب برخوردار رژیم لاغری آنلاین بوده اند و همواره مورد توجه و تحسین قرار داده می شوند بسیار مفید است.

شما نیز یکی از عکس های مربوط به دوره ای از تناسب اندام برخوردار بوده اید را انتخاب کنید رژیم لاغری آنلاین و آن را جایی که در معرض دید روزانه تان قرار دارد، نصب نمایید و هر روز عزمتان را جمع کنید که خود را به آن دوره نزدیک تر کنید.

 رژیم آنلاین


افرادی که نه به ظاهرشان اهمیت می دهند و نه سلامتی شان برایشان ارزش دارد:

 

همواره به دنبال لذت آنی بوده و در حال حاضر هیچ فکر و اندیشه ای که آن ها را به عاقبت اندیشی وا دارد و از ابتلای آنها به حسرت دایمی پیشگیری نماید، ندارند.

در مورد این افراد، سایر اعضای خانواده می توانند بزرگترین نقش را ایفا کنند. افراد خانواده هر یک به سهم خود، با تشویق و ابراز توجه صمیمانه به فرد چاق، می توانند انگیزه لاغر شدن را در وی به وجود آورده و تداوم بخشند.

مثلا از خرید، خوردن و تعارف شیرینیجات و فست فود ها و دسرها خودداری نموده و میوه و سبزیجات را در برنامه پذیرایی خود بگنجانند.

 

این نکته را نیز نباید از نظر دور داشت که در صورت دستیابی به ایجاد انگیزه کاهش وزن بدن، مساله بعدی حفظ این انگیزه است، چه بسا افرادی که در مراحل اولیه توانسته اند وزن خود را کاهش دهند اما پس از مدتی انگیزه خود را ازدست داده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.