راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

10 اشتباه رایج در کاهش وزن (1)

رژیم لاغری آنلاین

اگر لباس مورد علاقه‌تان تنگ شده یا ترازو هربار عدد بیشتری نشان می‌دهد، احتمال این‌که یکی از اشتباهات رایج برای کاهش وزن را انجام دهید وجود دارد.

   

1.رژیم‌های بسیار کم کالری

تصمیم می‌گیرید اضافه وزن خود را در طی مدت کوتاهی کاهش دهید. بنابراین سراغ یک رژیم کم کالری می‌روید، مثلا هیچ چیز بجز گریپ فروت یا سوپ کلم در روز نمی‌خورید. کالری روزانه خود را به کمتر از 1000 می‌رسانید و می‌بینید که وزن شما کاهش می‌یابد. اما باید بدانید، هنگامی‌که انرژی دریافتی خود را بیش از حد کم می‌کنید، متابولیسم بدن کاهش می‌یابد و زمانی‌که رژیم شما پایان یافت، بدنتان کالری‌های دریافتی را به آهستگی می‌سوزاند و وزن شما دوباره افزایش می‌یابد.

 

2.حذف صبحانه

به نظر می‌رسد حذف کردن صبحانه برای بعضی افراد یک راه ساده برای  رژیم آنلاین کاهش انرژی دریافتی ‌باشد. اما این‌کار باعث شده در ادامه روز گرسنه شوید و درنهایت به مصرف یک اسنک در محل کار یا خوردن یک ناهار پرکالری منجر می‌شود. رژیم آنلاین  اما باید بدانید صبحانه‌ای که پروتئین و فیبر بالایی داشته باشد، از گرسنگی در طول روز جلوگیری می‌کند. در حقیقت مطالعات نشان داده‌اند افرادی‌که هر روز صبحانه میل می‌کنند، وزنشان در محدوده سلامت باقی می‌ماند. برای دریافت رژیم آنلاین بر روی تصویر زیر کلیک نمایید . 

رژیم آنلاین

 

3. نادیده گرفتن اسنک‌ها

نادیده گرفتن اسنک‌ها شاید شما کالری هر وعده غذایی را حساب کنید، رژیم آنلاین  اما در مورد میان وعده‌ها چطور؟ 1 برش کیک تولد، 1 اسکوپ بستنی یا بیسکوئیت‌هایی که روی میز کارتان وجود دارد، این کالری‌های محسوب نشده رژیم آنلاین جمع شده و نتیجه یک رژیم کاهش وزن مناسب را خراب می‌کنند. بنابراین اگر در مورد رعایت رژیم کاهش وزن جدی هستید، به کالری حاصل از این اسنک‌ها توجه کنید.

 

4.حذف میان وعده‌ها

وقتی مصرف اسنک‌های منظور نشده در رژیم، روند کاهش رژیم لاغری وزن را متوقف می‌کند، به نظر منطقی می‌رسد که میان وعده‌های آگاهانه برعکس عمل کنند. افرادی‌که چندین وعده و میان وعده در روز میل می‌کنند، در کنترل گرسنگی و رژیم لاغری کاهش وزن موفق‌ترند. مصرف میان وعده‌ها باعث می‌شود متابولیسم بدن بالا بماند، بخصوص اگر پروتئین کافی داشته باشند. به عنوان مثال خوردن چند عدد آجیل خوب است. تحقیقات نشان داده‌اند افرادی‌که در میان وعده‌ها آجیل مصرف می‌کنند، لاغرتر از افرادی هستند که این کار را نمی‌کنند. برای دریافت رژیم لاغری بر روی تصویر زیر کلیک نمایید . 

رژیم لاغری

5.مصرف بیش از حد مواد غذایی کم چرب

محصولات کم چرب نقش مهمی در رژیم کاهش وزن دارند. رژیم لاغری اما به‌خاطر داشته باشید که واژه کم چرب به معنای کم کالری نیست. و هم‌چنین مجوزی برای مصرف مقدار بیشتر نمی‌باشد. اگر شما بشقابتان را با کیک‌های رژیم لاغری کم چرب پر کنید، در پایان کالری بیشتری در مقایسه با خوردن یک برش کیک معمولی دریافت می‌کنید. بهترین راه برای دانستن چربی، شکر و کالری دریافتی، رژیم لاغری خواندن برچسب‌های غذایی می‌باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
موتور برق دوشنبه 21 تیر 1395 ساعت 14:14 http://goo.gl/iV0toI

ممنون بابت همه چی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.