راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

10 اشتباه رایج در کاهش وزن (2)

رژیم لاغری سریع

در مطلب 10 اشتباه رایج در کاهش وزن، به 5 اشتباه رایج در رژیم‌های کاهش وزن اشاره شد، در این مطلب 5 مورد دیگر از این اشتباهات توضیح داده می‌شود.

   

6. نوشیدنی‌های پرکالری

بیشتر ما عادت داریم کالری ناشی از نوشیدنی‌ها را در نظر نگیریم. کالری رژیم لاغری موجود در آب‌میوه‌ها و نوشابه‌های گازدار زیاد است. از طرف دیگر مشکل این است که این نوشیدنی‌ها، گرسنگی را برطرف نمی‌کنند و افراد پس از مصرف یک نوشیدنی پرکالری، کمتر غذا نمی‌خورند.

 

7.مصرف کم آب

یکی از ساده‌ترین اشتباهات رژیمی، کم نوشیدن آب است. آب برای سوزاندن  رژیم لاغری کالری، ضروری است و اگر شما دهیدراته شوید، متابولیسم بدن کاهش می‌یابد و این به معنای کاهش وزن کندتر است. بنابراین سعی کنید یک لیوان آب بعد از هر وعده و میان‌وعده – البته با حفظ فاصله زمانی- بنوشید. برای دریافت رژیم لاغری بر روی تصویر زیرکلیک نمایید . 

رژیم لاغری

 

8.حذف لبنیات

شیر پرچرب، پنیر و بستنی برای بسیاری از رژیم گیرندگان یک تابو محسوب  رژیم لاغری می‌شود، اما حذف کردن لبنیات نیز اشتباه است. بعضی تحقیقات نشان داده‌اند هنگامی‌که بدن، کلسیم کافی دریافت می‌کند، چربی بیشتری می‌سوزاند و در رژیم لاغری  صورت کمبود دریافت کلسیم، چربی بیشتری تولید می‌کند. به نظر نمی‌رسد مکمل کلسیم اثر مشابهی داشته باشد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت مواد رژیم لاغری دیگری علاوه بر کلسیم، چنین اثری ایجاد می‌کنند. بنابراین در رژیم خود از لبنیات بدون چربی یا کم چرب استفاده کنید.

 

9.مصرف زیاد فست‌فود

ساده‌ترین کار پس از یک روز کاری خسته‌کننده، سفارش یک غذای آماده است. رژیم آنلاین  هرچند می‌توانید سالاد یا یک گزینه سالم سفارش دهید، اما ممکن است گاهی نتوانید در برابر وسوسه خرید غذاهای پرکالری و مضر مقاومت کنید و این کار به صورت یک عادت  رژیم آنلاین درآید. برطبق نتایج یک مطالعه، افرادی‌که بیش از 2 بار در هفته، فست‌فود خوردند، در مقایسه با افرادی‌که کمتر از یک بار در هفته مصرف کردند، 4 کیلوگرم بیشتر وزن اضافه کردند. برای دریافت رژیم آنلاین بر روی تصویر زیر کلیک نمایید . 

 رژیم آنلاین

10.اهداف غیر واقعی

داشتن هدف 8 کیلوگرم کاهش وزن در هفته اول، به استقبال شکست رفتن است. رژیم آنلاین  اگر بدانید این کار غیر ممکن است، احتمالا هرگز رژیم را شروع نخواهید کرد و اگر رژیم بگیرید و 2 کیلوگرم در هفته کم کنید، از رسیدن به هدف ناامید رژیم آنلاین خواهید شد. داشتن یک هدف منطقی برای موفقیت در رژیم کاهش وزن، ضروری است. برای اطلاع از وزن مناسب و ایدهآل خود با یک کارشناس تغذیه مشورت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.