راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

بازاریابی محتوا محور

امروزه بازاریابی امری جهت برقراری ارتباط با مشتری با هدف کسب موفقیت در تجارت می باشد و این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست که موفقیت هر تجارت در گرو بازاریابی موفق آن تجارت می باشد

  

 و راهکارهایی که در اکثر موارد ملاحضه گردیده مانند تماس های تلفنی , تبلیغات محیطی , پیامک های تبلیغاتی و … به گونه ای روش هایی قدیمی و برای عموم مردم آشنا می باشد . که همین امر موجب شده است که افراد به آنها توجهی ننمایند و یا به محض مشاهده آنها به سرعت از آنها عبور نمایند و حتی در برخی موارد برای فرد آزار دهنده باشد و بدنبال راهی برای فرار از این  بازاریابی محتوا محور مدل بازاریابی ها باشند اما چاره ای نیست به این دلیل که راه کسب موفقیت در بازاریابی ارتباط با مشتری است و ادوات این گونه ارتباطات هم موارد ذکر شده می باشد , اما در چند بازاریابی محتوا محور ماهه اخیر با بررسی های روان شناختی و میزان تاثیر گذاری هر کدام از روش های تبلیغاتی , شیوه نوینی معرفی گردیده که می توان با آن تا حدودی حس ناخوشایند تکراری بازاریابی محتوا محور بودن و مزاحمت را از مخاطب و مشتری دور نمود . یکی از راه های برقراری ارتباط با مشتری که این روز ها جز مباحث داغ تجمع ها و نشست ها می باشد , مبحث Content Marketing ( بازاریابی محتوا محور ) و یا ( بازاریابی محتوایی ) می باشد .


بازاریابی محتوا محور

بازاریابی محتوا محور

پس چنانچه بخواهیم یک تعریف کلی و جامع از بازاریابی محتوا محور و یا بازاریابی محتوایی داشته باشیم می توان گفت ؛ بازاریابی محتوایی در حقیقت یکی از روش های جدید و بروز دنیای بازاریابی می باشد که با هدف جلب نظر مخاطب و مشتری به محتوای بازاریابی محتوا محور تولیدی توسط سازمان که هدف نامیده می شود ,  شکل گرفته است . نمونه بارزی که می توان به آن اشاره نمود , محتوایی که هم اکنون در حال مطالعه و بررسی آن هستید یکی از گونه های بازاریابی محتوا محور ( بازاریابی محتوایی ) می باشد که با هدف معرفی بازاریابی محتوایی در اختیار شما سروران قرار گرفته است و هیچ گونه قصدی از فروش محصول و یا تجارت در باور نویسنده این محتوا وجود نداشته بلکه مراجعات بعدی شما به شرط با کیفیت بودن این محتوا ممکن است منجر به دریافت خدمات از شرکت ویرا پردازش رامان گردد . پس می توان نتیجه گرفت چنانچه حس فروش محصول و یا ارائه خدمات از ذهن نویسنده محتوا دور بماند و همچنین نویسنده بازاریابی محتوایی  به خواننده احترام بگذارد و بصورت منظم و با برنامه ریزی محتوا را در اختیار خواننده و مخاطبین خود قرار دهد در واقع بازاریابی محتوایی انجام داده است و نتیجه ای که کسب می نماید قطعا وی را شگفت زده می نماید به این دلیل که مخاطب به نویسنده و یا آن وب سایت احساس دین پیدا می نماید و مشتاق است به پاس بازاریابی محتوایی زحماتی که نویسنده کشیده است و محتوای با کیفیت در اختیار وی قرار داده است , هدیه ای به وی تقدیم نماید , که این ابراز احساس و هدیه را از طریق خرید محصولات آن مجموعه و یا دریافت خدماتی هرچند ناچیز بیان می دارد . برای دریافت اطلاعات راجع به بازاریابی محتوایی بر روی تصویر زیر کلیک نمایید .


بازاریابی محتوایی


 بازاریابی محتوایی ویرا پردازش رامان

تیم بازاریابی محتوایی شرکت ویرا پردازش رامان تشکیل گردیده از متخصصین و کارشناسان بازاریابی , کارشناسان تولید محتوا و کارشناسان ارشد سئو و بهینه سازی وب سایت تا بتوانند محتوایی با کیفیت برای شما عزیزان تهیه و تولید نمایند بازاریابی محتوایی و در پایان هر تولید , محتوای تولیدی توسط کارشناسان ارشد هر گروه به لحاظ محتوایی , جذب مشتری و همچنین رعایت اصول سئو و بهینه سازی مورد بررسی و بازاریابی محتوایی ویرایش نهایی قرار می گیرد و محتوایی درخور و هدفمند تولید و ارائه می گردد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.