راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

راه کارهای امنیتی در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه

طراحی پورتال سازمانی


چرا باید یک پورتال سازمانی داشته باشیم؟

تا به حال به این فکر کرده اید چرا نیاز به طراحی پورتال سازمانی دارید ؟

مهم ترین تفاوت عصر حاضر با گذشته سرعت و شتاب تحولات تکنولوژی می باشد . دنیای حاضر دائما در حال تغییر و به روز شدن است. پورتال های سازمانی هم یکی از این تکنولوژی های نو ظهور می باشد . درگیر شدن کامپیوتر در بیش از ۹۰% مشاغل نوید از بهبود عملکرد این مشاغل با استفاده از تکنولوژی می دهد . یکی از تکنولوژی هایی که نیاز به آن تقریبا در هر سازمانی احساس می شود یک پورتال سازمانی قدرتمند جهت مدیریت آن کسب و کار می باشد . طراحی پورتال سازمانی با تسریع و تسهیل فرآیند های پیچیده اداری تمرکز سازمان را بر روی هدف اصلی خود که کسب درآمد می باشد بیشتر می کند .

پورتال سازمانی کاغذ بازی های روزمره را ازبین می برد و با این کار در هزینه ملزومات اداری و نیروی انسانی صرفه جویی می کند.

با وجود یک پورتال سازمانی تهیه گزارش عملکرد سازمان ، دیگر فرآیندی پرزحمت و مستلزم زمان نیست بلکه شما می توانید با چند کلیک ساده گزارش دلخواه خود را بدست آورید.

طراحی پورتال سازمانی

طراحی پورتال سازمانی با ویراپردازش رامان

شرکت ویرا پردازش رامان با تکیه بر دانش متخصصان خود دست بر طراحی پورتال سازمانی قدرتمندی زده است که علاوه بر اینکه می تواند فرآیند های سازمانی شما را مدیریت و بهینه کند می تواند ویترینی زیبا برای ارائه خدمات شما نیز باشد و شما را از داشتن یک وب سایت مجزا بی نیاز کند . طراحی پورتال سازمانی (طراحی پرتال ) ویرا پردازش رامان به صورت کاملا ماژولار می باشد و به راحتی و بدون نیاز به طراحی دوباره می توان امکانات جدید را به پورتال خود اضافه کنید.

طراحی پورتال سازمانی ویرا پردازش بصورت مقیاس پذیر می باشد بدین معنی که شما چه صاحب کسب کارهای خرد باشید و یا بزرگ به راحتی می توانید از پورتال سازمانی ویرا پردازش استفاده کنید . طراحی پورتال سازمانی ویرا پردازش به گونه ای می باشد که می تواند برای هر سازمان دارای طراحی ظاهری اختصاصی و به روز باشد و دیگر نیازی به به تحمل ظاهر خشک و تکراری نرم افزار های سازمانی نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.